Humbug Skrevet 10. juni 2017 Skrevet 10. juni 2017 Igjen, ingen instruksjonsartikkel som sådan, men for den praktisk anlagte bør det være nok informasjon der til å lage en selv Mangel på fotografisk utsmykning beklages. Skal skjerpe meg. http://www.hengut.no/2017/06/08/koye-med-fastmontert-myggnett/ 4 Siter
+ost Skrevet 10. juni 2017 Pålogget Skrevet 10. juni 2017 Kjempemorsomt å lese om, nesten så man får lyst til å spørre om når fu starter kommersiell masseproduksjon 😏 Siter
Humbug Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Skrevet 11. juni 2017 ost skrev (På 10.6.2017 den 16.40): Kjempemorsomt å lese om, nesten så man får lyst til å spørre om når fu starter kommersiell masseproduksjon Ekspander Takk Skal sy en maken køye til meg selv neste helg, teller det? Siter
kvakko Skrevet 13. juni 2017 Skrevet 13. juni 2017 Når eg oversatte til metrisk system var det igrunn greit å forstå formen på myggnettet. Personlig tar eg med meg damo om vi skal på tur i svært myggrike områder, då heldt myggen seg hjå ho.. 1 Siter
Humbug Skrevet 14. juni 2017 Forfatter Skrevet 14. juni 2017 kvakko skrev (På 13.6.2017 den 20.30): Når eg oversatte til metrisk system var det igrunn greit å forstå formen på myggnettet. Personlig tar eg med meg damo om vi skal på tur i svært myggrike områder, då heldt myggen seg hjå ho.. Ekspander Det var et godt tips - kan jeg også ta med dama di på tur? 😝 Grunnen til at jeg bruker tommer og fot er at der er lettere å tenke i tommer og fot da "alle andre" gjør det, hovedsaklig fordi "alle andre" er amerikanere. Skal vurdere å sette cm i parentes ved fremtidige bloggbegåelser. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.