KjetilO Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Skal kjøpe meg nytt 2 manns telt til sommerbruk, må være så lett som mulig da det skal bæres og makspris 3-3500 norske kroner. Hva anbefales? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjetilO Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 6 timer siden, KjetilO skrev: Skal kjøpe meg nytt 2 manns telt til sommerbruk, må være så lett som mulig da det skal bæres og makspris 3-3500 norske kroner. Hva anbefales? Da ble det etter mye om og men gjennom nattevakten, bestilt ett stykk Exped Vela I UL fra Brukås sport. Prisen var bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 4 hours ago, KjetilO said: Da ble det etter mye om og men gjennom nattevakten, bestilt ett stykk Exped Vela I UL fra Brukås sport. Prisen var bra Det er et godt telt, men skal dere ligge 2 stykker i det, må dere ligge oppå hverandre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg hadde Vela 1. Det ble bare én natt i dette teltet. + Stort fortelt + Lite og lett + Kjent Exped-kvalitet - Lite innvendig - Liten takhøyde - Litt knotete åpning av døra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjetilO Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Ble mitt eget bruk som gjorde ar det ble 1-manns telt. Håpløst å sku finne noe som dekket alle mulige bruksområder. Så på Helsport sine superlight telt, men de blir for dyre for meg. Håpe Exped telte holder til mitt bruk og da er jeg fornøyd😀 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjetilO Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 11 timer siden, Bjørn J skrev: Det er et godt telt, men skal dere ligge 2 stykker i det, må dere ligge oppå hverandre Levne madammen hjemme Egotelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 16 minutter siden, KjetilO skrev: Levne madammen hjemme Egotelt Gratulerer med nytt telt Du får sikkert mange fine turer med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjetilO Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 5 timer siden, JanRH skrev: Gratulerer med nytt telt Du får sikkert mange fine turer med det! Takk, ja det tror jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.