+Tom42 Skrevet 8. juni 2017 Skrevet 8. juni 2017 Hvert fall på 60 tallet var jetjagere utstyrt med utskytningssete av Martin Baker typen. Uten sammenligning for øvrig, første natten på tur blåste jeg det opp som vanlig og la meg. Plutselig smalt det høyt, og om underlagets Martin Baker sørget for at jeg ikke ble skutt opp, men havnet jaskt på siden av underlaget. En kammerdeler, eller hva det heter røyk og midten poppet opp og kastet meg av liggeunderlaget. Liggeunderlaget var ganske nytt så jeg tok en telefon til Brukaas sport. De ba meg om å ta et bilde, og i dag hentet jeg et nytt liggeunderlag. Snakk om service. Heldigvis hadde jeg tatt høyde for at noe kunne skje, så Thermaresten gjorde det slik at jeg ikke akkurat havnet på bar bakke 4 Siter
Gjest Mareng Skrevet 8. juni 2017 Skrevet 8. juni 2017 Trodde seriøst at exped hadde ordnet opp i dette... Siter
Gjest Turlyst Skrevet 8. juni 2017 Skrevet 8. juni 2017 Har hørt litt forskjellig, alt fra at Exped fikk litt trøbbel etter at fabrikken brant. Oppstart av ny var ikke smertefri. Til at de nå har nytt lim fra 2017 som skal eliminere delaminering. Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 8. juni 2017 Skrevet 8. juni 2017 Det er godt å høre at Therm-A-Resten reddet deg! Siter
+Luesveis Skrevet 8. juni 2017 Skrevet 8. juni 2017 1 hour ago, Mareng said: Trodde seriøst at exped hadde ordnet opp i dette... Får håpe det, men jeg vet ikke. I år har indre kanaler sprukket for meg både i en Downmat og en Synmat UL. Downmat-en kjøpte jeg i fjor, og synmat-en for noen år siden. Downmat-en fikk jeg kjapt byttet hos Fjellsport, mens synmat-en har jeg ikke kvittering for. For noen år siden sprakk også noen indre kanaler i en Synmat UL. Og jeg holder meg til Exped, av treghet eller gammel vane Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.