HannKatta Skrevet 3. juni 2017 Skrevet 3. juni 2017 (endret) He he, joda. Året første fjelltur til Hasundhornet (533 moh)(Tur rute) i dag 3. Juni endte i skodde/tåkehav. Kom halveis opp før jeg forstod dette var en dårlig ide. Men, orket ikke å avbryte turen. Gikk opp og ned. En annen tur til Hasundhornet for noen år siden: Sol og gode greier før turen... Så kommer tåka snikende... På toppen... Sikteplata... Ulsteinvik, hvor er du? Nede igjen... Nå er jeg ikke noen fjellgeit, men det gikk bra. Måtte sitte ned og hvile noen ganger på turen opp. Dro 14:30 og var nede 17:00. Og da stresset jeg ikke. Endret 3. juni 2017 av HannKatta Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 9 Siter
HannKatta Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Skrevet 8. juni 2017 (endret) Da ble det en reservetur til Hasundhornet grunnet skoddehavet sist... På veg opp, godt brukt sti... Ulsteinvik viser seg frem... Dimnøya... Kleven Verft... Ulstein Verft... Hasund Skole og Spar Straumane (butikk)... Småbåthavnen... Herøy Kommune... Herøy Kommune... Endret 8. juni 2017 av HannKatta 4 Siter
HannKatta Skrevet 6. september 2017 Forfatter Skrevet 6. september 2017 Noen gamle bilder fra en tidligere tur, ukjent år... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.