Idsøem Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Tenker å dra fjellskitur Kristihimmelfartshelga. Er det noen som vet om steder sør for Trondheim som har gode/ok snøforhold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikern Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 kom nordover med deg, her er fremdeles flere meter snø i fjellet, stålis over 300moh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Sognefjellet er nok det sikreste, evt Strynefjell. Det var ok forhold på østsiden av Jotunheimen også i helga, men med den værmeldingen som er noen dager nå, så blir det veldig dårlig fra Flya. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terka Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Hurrungane hadde greit med snø i helga, men begynner å bli veldig lite i området ned mot Turtagrø. Området rundt Leirvassbu hadde veldig bra med snø for to uker siden, lenger vest på Sognefjellet er også bra. (Drar til Krossbu selv fra Himmelspretten og ut uka). Stryn var bra i helga, og Romsdalen var også bra i helga.(med anmarsj på føttene først før man kunne ta på skia ilfg dem som var der.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idsøem Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Takk for gode svar!😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RAS Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 xgeo.no Her kan du se snøforholdene også opp mot normalen, og ser vi ligger på 90-110% av et normalt år i høyfjellet i sørnorge. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonymakkaroni Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 (endret) Siden overskriften er generell og aktuell, tillater jeg meg å spørre om siste status. For kommende helg har jeg vurdert ulike områder, og sett på senorge.no. Noen som vet om det er ok med ski og pulk føre i : Haukeliområdet Skarvheimen Reinhemen Breheimen Valdreflya Råtten snø er vel en risiko utover dagen, men er det generelt snø å traske i? Endret 23. mai 2017 av tonymakkaroni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.