Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen tips til hvor man kan reise får å få ett par fine dager med fisking i de øvre delen av atna elva(ovenfor sjøen)

avt noen vits å ta med kano?

skulle tro noe av fisken har begynnt og bevege seg oppover fra sjøen nå?!??

takker for eventuelle svar.

Annonse
Skrevet

Har bare fisket i Atna en gang for noen år siden (en ørret ca 4 hg) - klar elv, sky fisk med bestand i tilbakegang iflg hva jeg har lest meg til på nettet gjennom de siste åra. Mht kano - så en reportasje på TV2 for et par dager siden med padling nedover Atna - det så veldig forlokkende ut (noe som forsåvidt stemmer med mitt inntrykk av elva fra ovennevnte besøk).

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg har nettopp sett "Tørrfluelandet", en dvd med Lars Lenth og Andreas Fisman, der det bl.a. fiskes i en elv som ut fra scener når de går mot elva må være Atna - (fjella mot Rondane/Dørålen i bakgrunnen). Og du verden for noen flotte fisker - men samtidig - du verden hvor krevende å lure dem til å ta i slik klar, grunn elv med i stor utstrekning lys bunn.

Så televims - ble det noe tur - og i så fall - hvordan gikk det?

Skrevet

Fine fisker i tørrfluelandet ja. Men de fleste er nok ikke tatt i Atna. Den såkalte Skrukkedalsrenna er to forskjellige elver. Kan se ut som Atna er brukt for å skape forvirring om hvor de egentlig fisker for å beskytte denne elva.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.