Gå til innhold
  • Bli medlem

Rockefestival i Jotunheimen


eirich

Anbefalte innlegg

Jeg var på toppen av Langeskaveltind den ene kvelden da festivalen var i full sving. Det var en glede å kunne meddele at vi ikke klarte å høre en lyd. Skal man klare å høre støyen fra toppene er kanskje Galdebergtind en kandidat. Så dette er nok en festival friluftsfolket kan overleve en helg i året. Får håpe for festivalfolkets del at dere får bra vær denne gangen også. Kjipt om det skulle bli surt vått og kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid trodd og ment det skal være plass til oss alle der oppe :( En liten gjenklang vil man nok høre på Galdeberg, men lyden bærer ikke så langt man skulle tro... Og om du neste år vil ta turen ned fra Langeskavlen og Mjølkedalen er du mer enn velkommen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eirich, kan ikke du være så snill å hente Ronnie til Vinjerock ved første anledning??

Ingen over, ingen ved siden :wink::)

Detter er Rockens svar på tindenes Messner.

Har selv selvfølgelig vært på flere konserter med Dio, men syns den yngre generasjon tinderanglere fortjener å oppleve denne lille tassen med den enorme stemmen til skikkelig musikk. Såråttatte

God bedring Ronnie.

http://www.kjendis.no/2009/11/26/kjendis/kreft/ronnie_james_dio/heavy_metal/musikk/9214855/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer lå jeg i telt i skaret mellom Galdeberg toppen og uksedalshøe på ca 1600m... plutselig hørte jeg uvante lyder mellom fjellene.. etter å ha lyttet litt, dro jeg skjensel på CCcowboys... hvordan i alle dager hadde de forvillet seg opp på slike høyder sent på kvelden.. :wink:

Det var en litt surrealistisk greie å oppleve på en fjelltur..den blandet seg med vinden og kom og gikk.. nesten irriterende å ikke høre hele konserten klart der jeg lå.. Men, jeg synes dette er et bra tilltak for å få flest mulig ut i fjellheimen vår.

Ekstra morsomt var å treffe på den armadaen av mennesker som kom opp på fjellet dagen etterpå.. heldigvis var jeg først oppe og slapp køen av 2000 m samlere.. tror det må ha vært køståing for å få sitt bilde. :)

ps. å stå telemark på fjellsko nedover breen/snøen kan anbefales sterkt der.. spesiellt når man ser røde, tungpustende fjes på tur oppover.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.