Populært innlegg StineHV Skrevet 1. mai 2017 Populært innlegg Skrevet 1. mai 2017 FINNMARKSVIDDA på langs. Kåret av Forbes reiseguide til en av verdens fem flotteste skiturer - med god grunn! Jeg elsker Finnmarksvidda - ferdig snakka! Bilder og kort om dagene (link til bloggen): På tur over Finnmarksvidda Neste tur der håper jeg blir den gamle postruta. Da med barn. Finnmark er unik og fantastisk vakkert. Skituren er noe alle kan gjøre Bare å legge opp til det antallet dager man ønsker og hvor tungt man vil pakke. 13 Siter
Thomas E Skrevet 2. mai 2017 Skrevet 2. mai 2017 Flott rapport, men får en feilmelding når jeg trykker på bildene? Siter
StineHV Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Skrevet 2. mai 2017 @nimrad Oioi, jeg ser det. Skal fungere nå Takk for tilbakemelding. Siter
AK74 Skrevet 2. mai 2017 Skrevet 2. mai 2017 Takk for rapport👍🏻 Må få til en tur i ca samme område😊 Siter
Kjetil E. Skrevet 11. mai 2017 Skrevet 11. mai 2017 Når på året (vinteren) ble denne gått? For øvrig en fin blogg og rapport. Mvh Kjetil Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.