elgen Skrevet 27. april 2017 Pålogget Skrevet 27. april 2017 Hei Innlegg av barberblader som lokkemat til hund, må sies å være toppen av sykt dyrplageri: http://www.dagbladet.no/nyheter/advarer-hundeeiere-etter-tysk-sjokkfunn---det-handler-om-et-inderlig-hat-mot-dyr/67516786 Elgen Siter
Bjørn J Skrevet 27. april 2017 Skrevet 27. april 2017 Jeg klikker ikke på linken, og jeg skifter kanal på TV når Dagsrevyen har saker om mishandling av dyr. Jeg blir for opprørt, provosert og deprimert. Mennesket er vel det eneste dyret som bevisst utfører ondskapsfulle handlinger mot andre? Det, og en hel del andre ting som har skjedd, og skjer i verden for tiden, gjør at man kunne ønske seg et Menneske versjon 2.0. 3 Siter
Hege P. Skrevet 27. april 2017 Skrevet 27. april 2017 Dessverre er det vanskelig å ta slike drittsekker på fersken. Samtidig er det heldig for dem selv at de IKKE tas på fersken. Jeg hadde eskplodert fullstendig! 2 Siter
TomWithoutVom Skrevet 27. april 2017 Skrevet 27. april 2017 6 timer siden, Hege P. skrev: Dessverre er det vanskelig å ta slike drittsekker på fersken. Samtidig er det heldig for dem selv at de IKKE tas på fersken. Jeg hadde eskplodert fullstendig! Hm. Ja det er fort å komme i fengsel selv . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.