HviteVarde Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Hei! Jeg har til nå alltid godt meg sekk på vinterstid, men har lyst til å kjøpe inn en pulk til neste vinter. er det noen som kan komme med anbefalinger av vilken pulk man bør investere i? Jeg har lest litt og snakket med noen venner som har en del erfaring med pulk, men klarer ikke helt å bestemme meg. jeg lener mest mot å kjøpe en acapulka scandic tour 150. de jeg har snakket med bruker paris pulk + tau og sier at det funker veldig bra, men etter å ha lest litt på nette så ser det ut som at det er vert å investere i en pulk fra enten fjellpulken eller acapulka. trenger noe som kan brukes til 1-2 ukers turer. Endret 21. april 2017 av Eystein Askevold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Det ligger en acapulka på bruktmarkedet her nå.. Veldig gode pulker, og suverent det beste draget, etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.