GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
2 timer siden, Gittiamo skrev:

Jeans og gummistÞvler assa. Greit med utvikling og teknologi 1f602.png 

VÄt jeans gir gnagsÄr pÄ plasser som det i hvert fall ikke snakkes om i pent selskap....

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
On 4/23/2017 at 1:34 PM, REJOHN said:

VÄt jeans gir gnagsÄr pÄ plasser som det i hvert fall ikke snakkes om i pent selskap....

VĂ„t jeans under dĂ„rlig regntĂžy pĂ„ toppen av FanarĂ„ken er kaldt! Året etter gikk jeg i en syntetisk, vindtett bukse som ikke fungerte som et kjĂžleskap nĂ„r den ble kald. :P

• Liker 1
Gjest Turlyst
Skrevet

Gikk over Hardangervidda som 15-Ă„ring i svĂŠre gummistĂžvler og cordflĂžyels bukse. De trakk vann ja........Jeg kom fremâ˜ș Tung sekk og pinglete kropp. Det var tider det😊

Gjest Turlyst
Skrevet

Her er gummistĂžvlene jeg brukte - fant de utrolig nok pĂ„ nett. MĂžnsteret i sĂ„len husker jeg fortsatt veldig godt. Jeg brettet dem ned det meste av tiden. Året etter kjĂžpte jeg forsvarets feltbukse pĂ„ overskuddslageret i TĂžnsberg. Fortsatt anorakk i polyester/bomull, men ny Ajax Transair regnjakke. Jeg burde valgt Nokia Trimmi, som var mer tur og fjellrettet. Der og da syntes hĂžye stĂžvler best, noe som egentlig ikke var sĂ„ lurt.

05701.jpg

Skrevet
PĂ„ 23/4/2017 den 10.41, ECX Torment skrev:

Flotte bilder, ser at anatomiske sekker ikke har kommet pÄ 70-tallet 1f604.png

Hei

Heldigvis! 😜Som man ser er det bra rammesekker, som var sĂ„ solide, at de stadig er Ă„ finne pĂ„ loppemarkeder.

Hvis det er Tretorn Sarek gummistÞvler, sÄ var de faktisk noenlunde bra med en form for fleksibel laminert tresÄle innerst den gang.

elgen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.