turdame Skrevet 18. april 2017 Skrevet 18. april 2017 Er det noen som bruker vannfilter til drikkevann på tur i Norge? Hvilke slag bruker dere i såfall. Hva med vann til matlaging? Er det nok at det kokes under tilberedning av maten? Siter
Snutemor Skrevet 18. april 2017 Skrevet 18. april 2017 Her er det mange forskjellige meninger om emnet: https://www.fjellforum.no/forums/topic/39636-vann-på-tur/ 😊 Siter
nem Skrevet 18. april 2017 Skrevet 18. april 2017 Vann til mat/kakao koker jeg bare opp. Kjøpte et Sawyer mini filter som jeg bruker i lavlandet. Om det har noe for seg vet jeg ikke men det veier ikke stort og tar ingen plass Siter
Anders_G Skrevet 18. april 2017 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, nem skrev: Vann til mat/kakao koker jeg bare opp. Kjøpte et Sawyer mini filter som jeg bruker i lavlandet. Om det har noe for seg vet jeg ikke men det veier ikke stort og tar ingen plass Kjøpte også et Sawyer mini filter, men tar det bare med dersom jeg skal ligge steder der jeg vet at vannkvaliteten er dårlig. Til vanlig gjør jeg ingenting med vannet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.