Jonas1986 Skrevet 17. april 2017 Skrevet 17. april 2017 Hei! Hat kjøpt nye skisko men ikke smurt de enno. Hva er det man skal bruke å smøre skoene med? Har hørt at man ikke skal bruke silikonbasert skosmurning? Skal man bruke skokrem konsekvent? De gamle skiskoene har jeg kun smurt med denne.. er det innafor å kun bruke den, og når/ hvorfor skal jeg bruke skokrem? Er litt forvirret Siter
Prebb Skrevet 18. april 2017 Skrevet 18. april 2017 Den du har der fungerer fint til å gjøre skoene vanntette/vannavvisende. Jeg bruker bivoks (Snoseal). Skoene holder seg fine. Husk å tørke av overskuddsvoks. Ellers blir skoene en skittmagnet. 1 Siter
Jonas1986 Skrevet 18. april 2017 Forfatter Skrevet 18. april 2017 (endret) Okey, takker hvor får man tak i bivoks? Endret 18. april 2017 av Jonas1986 Siter
Prebb Skrevet 18. april 2017 Skrevet 18. april 2017 22 minutter siden, Jonas1986 skrev: Okey, takker hvor får man tak i bivoks? http://www.hektapatur.no/fottoy/tilbehor/impregnering/sno-seal-beeswax-230-ml Jeg slengte med en slik en gang jeg bestilte noe annet der fra, men det kan godt være at din lokale sportsbutikk har denne inne, eller en tilsvarende. NikWaxen funger bra den også altså. Hvis du har en slik så trenger du ikke kjøpe noe annet før den er tom. 1 Siter
Gjest Mareng Skrevet 18. april 2017 Skrevet 18. april 2017 Snoseal er veldig bra. Mye mer holdbar en den Nikwaxen, men bruk for all del opp den først Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.