Tessatroll Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 Hei Har observert at det med jamne mellomrom dukkar opp førespurnader om kokewilly, og at det generelt er ein del nysgjerrigheit kring den kokeløysinga, men lite info og bileter å finne. Mange linkar som tidlegare kunne hjelpe på, er utgått. Eg har no fått ein slik ein i fanget nærast av seg sjølv, og tenkjer at dersom det skulle vere noko interesse for det kan eg legge ut bileter til hjelp for DIYfolket. 9 Siter
+Walle Skrevet 8. oktober 2022 Skrevet 8. oktober 2022 Vi var 9 som trykket liker, så må gjerne komme med noen bilder @Tessatroll Siter
Tessatroll Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter Skrevet 8. oktober 2022 No ligg den begravet i et stort flyttelass, med eigar av flyttelass vekependlande mellom to heimar. Så kva tid den smeltar fram igjen er uvisst. Siter
Tessatroll Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter Skrevet 8. oktober 2022 Eg ser elles ved googlesøk at ein finn heilt ok foto av en slik willykjel. Til vindskjerm har eg nytta ulike løysingar, mellom anna skjært botnen ut av en trangia leirkjel, snudd den oppned og sett vinklar i for å sette willyen på. Den funka godt, men meina eg kvitta meg med den etter ei grønlandskryssing, for å ha minst mogleg bagasje heim. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.