Stefan Stangvik Skrevet 27. mars 2017 Skrevet 27. mars 2017 Hallo, er det noen som har fineturer å anbefale med allykano i nord-trøndelag, eller områder rundt?( med bra fiske) Siter
Vestlendingen Skrevet 27. mars 2017 Skrevet 27. mars 2017 Selvfølgelig Vet ikke helt hva du er ute etter, men området Meråker Nord har mange fine vann. Flere av dem kan du bære imellom. F.eks: Fjergen, Funnsjøen, Feren. Sonvatnet i Meråker Sør/Stjørdalen er også ganske fint! Men selve kronjuvelen i Nord-Trøndelag etter min mening er Forra elven. Kjør til Feren og padle den til du kommer til elven. Elven som kan padles er ca 1 mil lang med mye fin natur. Litt motstrøms for å komme opp igjen, men ingen problem med en Ally kano. Ellers har jeg planlagt en tur i sommer oppe med Snåsa, hvor jeg skal padle mellom Grøningen og Langvatnet! Ser ut som fine områder. Hvis du ser etter en skikkelig langtur så dro jeg Nord-Trøndelag på tvers i sommer med en Ally kano. 1 Siter
Stefan Stangvik Skrevet 5. april 2017 Forfatter Skrevet 5. april 2017 Takk for gode råd:) har sett litt på tur selv rundt snåsa, så videre inn mot svensk side. (til østersund) Både korte og lengre turer er aktuelle har du noen gang vært ved Majavatn med ally? For har sett litt på kartet å ser det kan være mange muligheter rundt der. Tar gjerne i mot flere tips Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.