iggymoto Skrevet 20. mars 2017 Skrevet 20. mars 2017 Hei! Er i gang med planlegging av sommerens fisketur, og ønsker tips til hvor jeg kan dra. Turen kommer til å vare 5-7 dager og jeg skal bo i telt. Jeg har følgende kriterier, men setter selvsagt pris på innspill som ikke nødvendigvis treffer alle punktene: Trives best over eller rundt tregrensa, og det må være i nedre del av landet (alt sør for Trondheim) Satser hovedsaklig på fluefiske, så det er ønskelig med noen elvestubber i tillegg til stille vann (haspel blir med i tillegg uansett, i tilfelle mye vind) Liker meg best alene, så ønsker steder der det gjerne ferdes minst mulig folk. Så bare en fordel dersom det er en lang vei å gå. Tips om områder tas i mot med stor takk! Siter
+Tom42 Skrevet 29. mars 2017 Skrevet 29. mars 2017 Om du ønsker å vite mer om Hardangervidda med utgangspunkt rundt Mår i Telemark skriver jeg mer enn gjerne. Men elvestubber der jeg går er det nok lite av der, men du finner en elv ved å søke på Godtur.no: "Djupa" Stille vann. Joda, det hender. Folk: Det hender at man treffes noen. Traff 4 i 1999 og 3 i 2016. Eller for å si det på en annen måte, det er ikke akkurat folksomt. Du kan jo gå inn på Youtube og se videoene: "4 dager på loffen på Vikbekkfjellet" og "Vikbekkfjellet, Hardangervidda" Viktjønn Siter
+Tom42 Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 Akk ja. Siden det i dag er 6 april skjønner jeg at du går glipp av vakre Viktjønn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.