Populært innlegg Rismyhr Skrevet 14. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2017 Heisann folkens! Har lyst til å dele en liten film fra en stor opplevelse, kan vel knapt kalles en turrapport men.. Vinterferie været her i nord var utrolig flott og jeg var også så heldig å være vitne til et utrolig kraftig og spektakulært nordlys. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olay Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Fyttikatta, for et Nordlys! Så helt rått ut! Så den på senga uten lyd desverre. Utrolig flott område! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rismyhr Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Ja det var et helt utrolig flott nordlys 2 netter på rad, noe av det mest spektakulære jeg har sett iløpet av hele året her oppe i nord. Slenger ved et annet bilde fra kvelden før. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 @Rismyhr: Jeg har sagt det før, men sier det igjen, jeg liker virkelig godt filmene dine Hadde en flott morgenstund med bildene og tankene dine, akkompagnert med en deilig kopp kaffe og fint vær utendørs som snart skal oppsøkes. Inspirasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rismyhr Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Tusen takk Martin, utrolig hyggelig tilbakemelding å få! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.