Christer2208 Skrevet 12. mars 2017 Skrevet 12. mars 2017 (endret) Hei. Jeg ser meg om etter ett nytt telt som jeg og hunden skal bruke. Schæfer på 45kg. jeg må ha 3 mannstelt, har prøvd 2 manns, men det ble veldig dårlig plass. Ikke over 4000kr og helst under 4kg totalt. Noen som har forslag? Har sett litt på helsport Nordmarka 3 camp, så viss noen har erfaring med det så rop ut😊 Endret 12. mars 2017 av Christer2208 Siter
whistler Skrevet 12. mars 2017 Skrevet 12. mars 2017 Jeg ville prøvd å finne noe annet. Nordmarka er greit, men det er enkleste modell laget spesielt for XXL. Litt lav takhøyde og litt kjipere ventilasjon. Ihvertfall 2-mannsutgaven. Jeg testet dette og det gikk fort ut på finn.no Sjekk litt på finn.no etter f.eks. Fjellheimen 3-camp? Det nye Lofoten 3-camp ser også veldig spennende ut, men ligger litt over budsjett. Outleten til Helsport er også verdt å følge med på. Her dukker det stadig opp nye telt som bare er prøveoppsatt for foto og lignende. Siter
REs Skrevet 12. mars 2017 Skrevet 12. mars 2017 I ditt tilfelle så ville jeg sett etter et tunnel telt av et eller annet merke. Tunnel formen er genial når du har plassbehov og gjerne også trenger litt god plass når du skal inn og ut av teltet. Disse teltene har også god bagasjeplass i forteltet og det burde ikke være noe problem med en hund. Styr unna de dyreste merkene så kan du helt sikkert få et bra telt til en grei pris., men lav pris gir ofte litt ekstra vekt. (Det trenger ikke stå Helsport eller Hilleberg på teltet for at det skal funke bra.) Eks.: https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=92310196 1 Siter
tubbs Skrevet 12. mars 2017 Skrevet 12. mars 2017 Og om teltet skulle veie litt mer enn de dyre så kan man jo putte litt av det man har i sekken i en kløv bikkja 🙂 . 1 Siter
kmgrime Skrevet 12. mars 2017 Skrevet 12. mars 2017 http://www.helsport.no/fjellheimen-trek Litt bedre stoffer blandt annet enn Normarka 3. Flammehemmende duk blandt annet i TREK teltene. Prisen er rett over 4.000,- men. Siter
Christer2208 Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, whistler skrev: Jeg ville prøvd å finne noe annet. Nordmarka er greit, men det er enkleste modell laget spesielt for XXL. Litt lav takhøyde og litt kjipere ventilasjon. Ihvertfall 2-mannsutgaven. Jeg testet dette og det gikk fort ut på finn.no Sjekk litt på finn.no etter f.eks. Fjellheimen 3-camp? Det nye Lofoten 3-camp ser også veldig spennende ut, men ligger litt over budsjett. Outleten til Helsport er også verdt å følge med på. Her dukker det stadig opp nye telt som bare er prøveoppsatt for foto og lignende. Ja har sett det nå i ettertid att det er 90cm høyde i innerteltet på Nordmarka, det var litt lavt. Det ligger ett Fjellheimen ute på Finn nå, men det er med 2 innganger noe som blir lite kurant for min del. Får bare vente og følge litt med, ingen bråhast enda. Takk for svar😊 Siter
Christer2208 Skrevet 12. mars 2017 Forfatter Skrevet 12. mars 2017 2 minutter siden, kmgrime skrev: http://www.helsport.no/fjellheimen-trek Litt bedre stoffer blandt annet enn Normarka 3. Flammehemmende duk blandt annet i TREK teltene. Prisen er rett over 4.000,- men. Ser veldig bra ut! Får satse på att det kommer noen gode tilbud på vårparten. Siter
REs Skrevet 12. mars 2017 Skrevet 12. mars 2017 Du kan jo følge litt med på eBay også. Jeg kjøpte min Hilleberg akto på eBay og sparte mange penger på det. 2 Siter
kmgrime Skrevet 13. mars 2017 Skrevet 13. mars 2017 Ellers er det Camp Villmark 31. Mars på Lillestrøm Varemesse - kjøpe mitt første Helsport telt der for en del år siden å fikk da meget godt tilbud. Siter
Christer2208 Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Skrevet 15. mars 2017 På 13.3.2017 den 12.22, kmgrime skrev: Ellers er det Camp Villmark 31. Mars på Lillestrøm Varemesse - kjøpe mitt første Helsport telt der for en del år siden å fikk da meget godt tilbud. Det ble til att jeg kjøpte fjellheimen teltet som du tagget meg på, så da får jeg takke pent for det 1 Siter
kmgrime Skrevet 16. mars 2017 Skrevet 16. mars 2017 14 hours ago, Christer2208 said: Det ble til att jeg kjøpte fjellheimen teltet som du tagget meg på, så da får jeg takke pent for det Bare hyggelig 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.