GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna (7&8 Ă„r) fikk seg Skogstad Narvik bukser i sent i hĂžst. Vi var/er veldig fornĂžyd med passform/det funksjonelle men ikke helt med holdbarhet. ÅtteĂ„ringens bukde holdt i en uke fĂžr den revnet  i baken (reklamasjon),  og nĂ„ har ytterlaget pĂ„ sjuĂ„ringens bukse begynt Ă„ gĂ„ i opplĂžsning i ytterlaget.

Siden "vi" liker oss godt i skallbukser og sesongen hvor skall + ull nÊrmer seg veldig, hvilke skallbukser er bra til barn i skolealder? BÞr selvsagt vÊre fornuftig pris gitt at klÊr slites ut eller blir vokst ut av.

Annonse
Skrevet
19 minutter siden, Tessatroll skrev:

Har brukt bÄde Helly Hansen og Bergans og vore nÞgde med bÄe, spes slitestyrke.

Samme her, men ogsÄ Skogstad i en gore-tex liknende utfÞrelse, til 7-Äringen de siste to Ärene.

Skrevet

Hvilke modeller? 

Vi hadde Helly Hansen Shelter dresser Äret fÞr Skogstad Narvik buksene. FÞrste settet sprakk i kanten pÄ tapen som limte sÞmmene. (Fikk byttet pÄ reklamasjon pÄ xxl uten problemer) Andre setter holdt ett Är sÄ var det hullete og fillete. 

Mulig mine barn er ekstra aktive? 😂 Og finner noen skallbukser som holder en sesong sĂ„ skal jeg vĂŠre fornĂžyd? đŸ€”

Skrevet

Har god erfaring med Bergans og IsbjÞrn of Sweeden. Sistnevnte er grisedyre. Det hjelper mye Ä kjÞpe pÄ salg, og nÄr buksa varer til flere barn blir ikke prisen sÄ avskrekkende allikevel. Utrolig funksjonelle og holdbare plagg. 

• Liker 1
Skrevet

Har handlet Akkha fra Ellos jeg. KnallfornĂžyd. Vesla bruker sin pĂ„ tredje Ă„ret og fĂžrst nĂ„ i vinter begynte den Ă„ bli mindre vanntett. 👍

• Liker 1
Skrevet
PĂ„ 10.3.2017 den 21.07, Terka skrev:

Hvilke modeller? 

Vi hadde Helly Hansen Shelter dresser Äret fÞr Skogstad Narvik buksene. FÞrste settet sprakk i kanten pÄ tapen som limte sÞmmene. (Fikk byttet pÄ reklamasjon pÄ xxl uten problemer) Andre setter holdt ett Är sÄ var det hullete og fillete. 

Mulig mine barn er ekstra aktive? 1f602.png Og finner noen skallbukser som holder en sesong sÄ skal jeg vÊre fornÞyd? 1f914.png

Har dei tapt seg pÄ kvalitet kanskje? Er nokre Är sidan vÄre siste Helly Hansen kle vart kjÞpt.  Vil tore og pÄstÄ at mine eldste den tida dei var yngre var sÊrs aktive, og dei to yngste er sÊrs aktive. Likevel gÄr eine helly hansen buksa pÄ tredje barnet no. Den blir med pÄ fleirdagers skitur i Tafjordfjella i pÄska.

Skrevet

Hun her i huset tar livet av det meste av klÊr, men HH Shelter buksene har stort sett klart seg nogenlunde greit. Ble sÊrs overrasket av buksen i hÞst nÄr hun satt pÄ knÊr ned i en bekk og ikke ble blÞt. Det er forÞvrig tilbud pÄ disse pÄ xxl for tiden. Dog ikke de stÞrrelsen du er ute etter Terka. Opp til stÞrrelse 6.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan anbefale NorrÞna Lofoten bib. Den er kostbar, men med rabatten pÄ Fjellsport blir prisen litt mer levelig. Vi kjÞpte den litt stor, sÄ vi kan forhÄpentligvis strekke den over tre sesonger.

Skrevet

Takk for mer tips! 😀

Leste litt om NorrÞnna Lofoten jr, den er nok en super skibukse, men som foret skallbukse sÄ utgÄr den ift Ä kunne bruke den vÄr&hÞst.

"Dette er skibuksen for barn som Þnsker en lett og smidig bukse som er varm, men samtidig funksjonell, vanntett "

Vurderer Ä teste Skogstad Narvik buksen. MÄ lese meg opp pÄ litt flere. :P

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.