mattis Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hei! Vi skal på sykkeltur i Frankrike i starten av juli. Flyr til Hahn, og kjører bil til Strasbourg. Planen er å sykle i Alsace-regionen, sørover fra Strasbourg. Vi driver og sjekker omkring både ang. steder å besøke, overnatting osv, men tenkte å høre her om det er noen som har erfaringer med sykling i området som de har lyst til å dele. Forøvrig kommer det en egen sykkeltur-kategori på http://www.ifriluft.net i løpet av sommeren, så jeg skal prøve å få til et skikkelig turreferat derfra. Etterhvert håper jeg å få inn alle sykkelturene som familien til kjæresten min har vært på de siste årene også. Siden 1993 har de vært på familieturer i hhv. Danmark, Nederland, England, Tyskland, Østerrike, Sveits, Frankrike, Italia, Spania, Estland, Ungarn og Portugal. Hadde vært bra og fått noen grove turbeskrivelser iallfall. Bilder kan det nok bli dårlig med, men har et mål om å få opp en liten turtips-side iallfall Siter
Lyngve Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Prøv forumet på lonelyplanet.com. De har også et eget forum for sykling, som jeg har brukt endel til research av sykkelturer i utlandet. Siter
mattis Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Prøv forumet på lonelyplanet.com. De har også et eget forum for sykling, som jeg har brukt endel til research av sykkelturer i utlandet. Har bestilt Lonelyplanet-boka "Cycling France" nå. Der finnes det nok mye fint. Men ellers takk for tips om forumet der. Det hadde jeg ikke lagt merke til. Siter
andersno Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 mattis skrev: Vi skal på sykkeltur i Frankrike i starten av juli. Flyr til Hahn, og kjører bil til Strasbourg. Planen er å sykle i Alsace-regionen, sørover fra Strasbourg. Er turen gjennomført? I tilfelle hadde det vært hyggelig om du kunne dele erfaringer med oss. Vi er noen venner som kunne tenke oss en liten tur ut i Europa for å sykle, og siden jeg vanligvis "skyr" organiserte turer(dvs. som ikke er organisert av meg selv ) kunne det være greit med litt info før den skikkelige planleggingen starter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.