turdame Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Er det noen som har erfaringer med innerposen til Jervehiet?đŸÂ Det jeg lurer pĂ„ om er om den er varm nok, hva er den laget av? Ville det vĂŠrt varmere for hunden om jeg laget en i fleecefor? Har hund som fryser fort. Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
tubbs Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Ei veninne har 2 stk forede til Border Terrierne sine. De ligger i hver sin i bilen natta over pĂ„ vintern i -15 uten problemer. âșïž At mange hundefĂžrere i Norske Redningshunder har de som standardutstyr i sekken nĂ„r de er pĂ„ oppdrag og nĂ„r hundene hviler ute under lavinehundtrening sier meg at posene er bra. Om hunden din fryser fort sĂ„ ta pĂ„ den ett tynt fleecedekken og legg den sĂ„ i Jervenhiet. Det burde holde selv i ganske streng kulde 1 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EspenBO Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Synes selv at Jerven lager mye bra, men jervenhiet er ikke av de tingene dessverre. Innertrekket er festet alt for dĂ„rlig til yttertrekket. Selv er jeg langt mer fornĂžyd med NON-Stop sitt hi. Har brukt bĂ„de jerven, NON-stop og JĂŠgerens tidligere. 1 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.