Terka Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 Go'skoa mine har gått ooo i en av sømmene bak i skoen. Hva er beste måten å fikse dette på? Er det nål og tråd som må til eller kan den lappes? De forrige skoene (annet merke) mine ble lappet med duct-tape helt til de gikk i oppløsning i helkappen. Håper å få til en litt bedre fix på disse en duct-tape. Siter
tubbs Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 En kombinasjon av nål og tråd samt litt kontaktlim fiksa mine som hadde samme skaden for noen år siden ☺️ 1 Siter
Terka Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Skrevet 4. mars 2017 @tubbs ,sy først og "smøre utover" kontaktlim over sømmen etterpå? Siter
tubbs Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 En kompis er skomaker (men dessverre ufør) som tipsa meg om det. ☺️ Skomakrene elsker jo kontaktlim. Kontaktlimet er jo ikke stivt selv etter herding så smurte baksiden av støvelfôret med en pensel og lot det tørke over natten (uten at fôret kom i kontakt med noe) Kontaktlimet gjorde at fôret ikke raknet mer og så var det bare å sy forsiktig. Ble mere "hold" i stoffet er vel den greieste måten jeg kan forklare det på. Fungerte på mine støvler som sagt. At de gikk av med pensjon ett par år etter var ikke reperasjonen sin feil ☺️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.