Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

vi er noen venner som kunne tenkt oss prøve en overnatting i Østmarka nå på vinteren. Er det noen som har tips til bra steder vi kunne dratt til uten at det kjører folk på ski gjennom leiren? :)

Annonse
Skrevet

Når jeg har gått fra Durud de to siste helgene så har det bare vært spor etter  joggere - ser det står en gapahuk mellom Lille Forfoten og Forfoten. Hvordan det er med folk fra motsatt side vet jeg ikke.

Skrevet (endret)

Hva med Langvann, Askvann, Hauktjern eller på Tonekollen feks? Der er det veldig flott utsikt. Midt inne Østmarka; ved og i naturreservatet er det naturlig nok færre folk, men man skal jo ikke langt bort fra de vanligste veiene før det blir langt færre å se. 

Endret av RoyN
Skrevet

Jeg tuslet gjennom østmarka for ca 3 uker siden , 

Ønsket og finne et sted jeg kunne sove alene , valgte og gå tversover Mosjøen ifra Vangen.  litt inn i skogen i på grensa til naturreservatet , hørte ikke eller så noen på på et døgn.

Så bruk kartet finn et område med lite stier så vill dere være helt alene

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.