coni Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 sitter her og skjeder meg. drittvær hele tiden. 7. dag på rad med regn. uff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morten Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Flere som kjeder seg her. Var riktignok ute å padlet en tur, men da jeg skulle i land veltet jeg (som vanlig ), men det gjorde ikke noe siden jeg allerede var kald og våt fra oven. Ser ikke ut som om det skal gi seg med det første heller. Har fri i morgen, skulle tatt en tur, men når det er slikt vær !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kremt.. akkurat kommet tilbake fra en kort fjelltur. Sola skinner, så jeg vet ikke hva dere snakker om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis drittværert fortsetter helt frem til himmelspretten så stikker jeg til Sunnmøre. Er sikkert en og annen topp man til nød kan bestige der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Svein glemte jo ..tilfeldigvis.. å nevne at det regnet her både i går og i morges. Men nå har det lysnet.. (Bildene tatt med gammelt lommekamera) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg, eaa, Parbat og noen til har vært på Loftet i kanonvær i dag, så det er ikke bare dårlig. Skyet riktignok over når vi var nede igjen ved bilen ved 15-tida. Regner med at Erik (eaa) kommer med utfyllende og adjektivrik rapport i løpet av uka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andersno Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det var da noe til syting. Kom heim etter en tur i nærmarka i ettermiddag - søkke blaut, men det var jo bare å gå rett i dusjen. Hadde en alle tiders tur med meget varierende vær. Heldigvis kom regnet bøttende ned først de siste 45 minutter. Og selv om jeg ikke rakk å ta på regntøyet før jeg var skikkelig blaut er jeg fornøyd med dagens tur - 3 timer ute er greit selv om været ikke er på topp. Nei, ta på regntøy og skift til støvler og ta så en herlig tur i nærområdene! PS! Er det noen av de fotokyndige på forumet som kan forklare hvilket problem jeg har med de 3 stripene tvers over bildet nedenfor. Tok med det minste kameraet, og fikk stripene på de 3 første bildene. Er det reklamasjonsgrunn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 mener du det lokale lavspenningsnettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andersno Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 jarle skrev: mener du det lokale lavspenningsnettet? Bekrefter selvfølgelig teorien om at det er øynene som først får problemer med synet Men egg i fjeset er vel bra for huden, eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellfinn Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 jarle skrev: Bekrefter selvfølgelig teorien om at det er øynene som først får problemer med synet Jeg hadde ei stund det samme problemet: http://www.krovoll.net/Kvernstadheia/slides/P1.html Elendighet dette med sivilasjon i naturen - dette må da være flott utfordring for Photoshoppere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Svein glemte jo ..tilfeldigvis.. å nevne at det regnet her både i går og i morges. Like greit at det ikke var finevær hele dagen, så fikk jeg gjort litt andre ting også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 drittvær hele tiden. 7. dag på rad med regn. uff Er litt typisk det. Har det vært finvær noen dager og det snur, gir ikke lavtrykkene opp så lett vet du. Har de funnet banen mot Norge igjen, sporer de ikke så lett av. Får satse på at det regner litt fra seg nå, sånn at sommeren blir bra. Jeg, eaa, Parbat og noen til har vært på Loftet i kanonvær i dag, så det er ikke bare dårlig. Dere traff et såkalt vindu skjønner jeg. Var jo ikke akkurat meldt kanonvær i helgen i Sør-Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Pokker heller. Nå kan regnværet godt pelle seg tilbake på vestlandet og nordnorge hvor det rettelig hører hjemme (Bortsett fra Hurrungane selvsagt..) Jeg vil på tur og er lei av å bli våt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dere traff et såkalt vindu skjønner jeg. Var jo ikke akkurat meldt kanonvær i helgen i Sør-Norge. Kan vel si at vi hadde skikkelig flaks, Nils. Greit å ha det noen ganger også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det virker som om det er slik i Norge at vi skal straffes med minst tre uker drittvær hver gang det har vært en uke med pent. Er farlig nær ved å bestille Sydentur til sommeren nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nå har du skrevet like mange innlegg som Galdhøpiggen har høydemeter Tom! Det må feires. Forsøk å flytte til Trondheim, Tom, her er det minst 3 regnvær per dag. Østlandet er da normalt sett overlegent i landet på værfronten . Nå for tiden har jo ikke Trondheim noenting, bare et søplefotballag og jævlige eksamener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 En kjapp titt på værkartet og tabellen tilsier at forholdene er enda verre i Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.