Gå til innhold
  • Bli medlem

drittvær

coni

Anbefalte innlegg

Annonse

Flere som kjeder seg her. Var riktignok ute å padlet en tur, men da jeg skulle i land veltet jeg (som vanlig ;-) ), men det gjorde ikke noe siden jeg allerede var kald og våt fra oven.

Ser ikke ut som om det skal gi seg med det første heller. Har fri i morgen, skulle tatt en tur, men når det er slikt vær !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, eaa, Parbat og noen til har vært på Loftet i kanonvær i dag, så det er ikke bare dårlig. Skyet riktignok over når vi var nede igjen ved bilen ved 15-tida.

Regner med at Erik (eaa) kommer med utfyllende og adjektivrik rapport i løpet av uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da noe til syting.

Kom heim etter en tur i nærmarka i ettermiddag - søkke blaut, men det var jo bare å gå rett i dusjen.

Hadde en alle tiders tur med meget varierende vær. Heldigvis kom regnet bøttende ned først de siste 45 minutter. Og selv om jeg ikke rakk å ta på regntøyet før jeg var skikkelig blaut er jeg fornøyd med dagens tur - 3 timer ute er greit selv om været ikke er på topp.

Nei, ta på regntøy og skift til støvler og ta så en herlig tur i nærområdene!

PS! Er det noen av de fotokyndige på forumet som kan forklare hvilket problem jeg har med de 3 stripene tvers over bildet nedenfor. Tok med det minste kameraet, og fikk stripene på de 3 første bildene. Er det reklamasjonsgrunn?

post-474-133474419387_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drittvær hele tiden. 7. dag på rad med regn.

uff

Er litt typisk det. Har det vært finvær noen dager og det snur, gir ikke lavtrykkene opp så lett vet du. Har de funnet banen mot Norge igjen, sporer de ikke så lett av. :arrow:

Får satse på at det regner litt fra seg nå, sånn at sommeren blir bra. :!:

Jeg, eaa, Parbat og noen til har vært på Loftet i kanonvær i dag, så det er ikke bare dårlig.

Dere traff et såkalt vindu skjønner jeg. Var jo ikke akkurat meldt kanonvær i helgen i Sør-Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har du skrevet like mange innlegg som Galdhøpiggen har høydemeter Tom! Det må feires.

Forsøk å flytte til Trondheim, Tom, her er det minst 3 regnvær per dag. Østlandet er da normalt sett overlegent i landet på værfronten :arrow:.

Nå for tiden har jo ikke Trondheim noenting, bare et søplefotballag og jævlige eksamener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.