RElling Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Kan noen av dere si meg forskjellen på Olight sin gamle H35 på 1500lumen og den nye H35 som er på 1900 lumen. Denne blir vel bare solgt av xxl i norge. For meg så er det flere ugler i mosen her. 1. Jeg finner kun den gamle H35 på 1500lumen i nettbutikker fra andre land. Kan være den nye er kun produsert for xxl. 2. Spesifikasjonene på den H35 på 1500 lumen og 1900 lumen er helt lik. Same shit different wrapping? Se sakset bilder fra xxl.no og olightworld.com Er det bare jeg som er paranoid her? Siter
Gemajohn Skrevet 1. februar 2017 Skrevet 1. februar 2017 Tror du har rett. Det er feil i XXL sin annonse. Siter
+Memento mori Skrevet 1. februar 2017 Skrevet 1. februar 2017 XXL har pleide å ha med følgene: Lumen* * Den effektive lumen er som regel lavere end den angivne maksimale styrke på pæren. Dette afhænger af batteriets evne til at levere nok strøm til pæren. Den beregnede effektive lumen er cirka 70 % af den angivne maksimale pærestyrke for dette sæt. 1900 stjernelumen x70%= 1330 lumen som sikkert blir rundt opp til nærmeste 500. De fleste i en kjøpssituasjon velger et høyere tall, hvis de kan, i tro om at det er bedre........... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.