josteink Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hei, nokon som har erfaring med Frisport-telta og evt Robenstelt? Bruken er familietur i ok ver i sommarhalvåret. https://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/telt-lavvo/telt/frisport-yaranga-trek-3p.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virrma Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Sett denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
josteink Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Ja og den er bra, men håpar på enda fleire innspel på dei rimelegaste telta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessatroll Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Kjøpte eit Robenstelt til tiåringen i bursdagsgave i fjor, kan sjekke typen nærare ved høve. Fekk det til fin pris, meinar det låg på omlag 2500-2800 og eg fekk det for omlag 2000. Eg var spent på teltet, og vart heldigvis gledeleg overraska over kvaliteten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg kjenner ikke dette teltet, men har overnattet et titalls netter i frisportlavvo. Den er veldig funksjonell og god, og står ikke noe tilbake fra Helsportlavvoen min. På den bakgrunnen ville jeg ikke vært reservert til Frisport i forhold til andre rimelige merker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.