hhalvor Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 Skal på flere ukesturer etter hverandre i de aktuelle fjellområdene Jotunheimen Øst, filefjell, Dovrefjell, Trollheimen, Hardangervidda (Finse via Imingfjell-Blefjell-Kongsberg) i Februar og utover. Hvordan er føret for ski og pulk på nåværende tidspunkt i de aktuelle områdene, og evt hvordan isleggingen på vann er i områdene? Hvis noen har vært der nylig setter jeg pris på tilbakemeldingene og eventuelle erfaringer med føret. Trenger å vite om jeg må pakke i pulken eller sekken (eller ski/fjellstøvler for den slags skyld). Takker for alle svar! Siter
+Memento mori Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 Pakk brodder! Var på Finse i forrige uke, veldig isete, og isen på vann og elver var ikke sikker ifølge lokal kjente. Var en dame som hadde gått gjennom for et par uker siden. Geilo Haugastål område. Finse. Det regnet når jeg dro, så kontakt lokale for oppdatert info. 1 Siter
kjetilkl Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Web-kamera Finse Stasjon: http://www.bt.no/spesial/webkamera/#!/100521 Ser jo fantastisk ut, misunnelig! God tur! Mvh Kjetil 1 Siter
Tessatroll Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 kjetilkl skrev (På 31.1.2017 den 10.08): Web-kamera Finse Stasjon: http://www.bt.no/spesial/webkamera/#!/100521 Ser jo fantastisk ut, misunnelig! God tur! Mvh Kjetil Ekspander Dette var godt å sjå. Eg skal oppover om eit par veker, og har vore småbekymra for tilhøva, sjølv om eg veit det fort kan snu, også frå gale til godt, slik som denne gongen Siter
Denali Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Er ikke noe særlig snø og skryte av på Geilo hvertfall. Siter
Gittiamo Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 En bekjent la ut bilde fra Gjende her om dagen. Ikke så mye som et isflak på vannet men aner ikke hvordan det er per dags dato. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Ikke det helt store føret nei, men det fryser på nå som det er kaldere igjen. Bilder fra Gjendesheim og Spiterstulen. Mer snø på Hardangervidda - her ved Dyranut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.