Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på flere ukesturer etter hverandre i de aktuelle fjellområdene Jotunheimen Øst, filefjell, Dovrefjell, Trollheimen, Hardangervidda (Finse via Imingfjell-Blefjell-Kongsberg) i Februar og utover. Hvordan er føret for ski og pulk på nåværende tidspunkt i de aktuelle områdene, og evt hvordan isleggingen på vann er i områdene? Hvis noen har vært der nylig setter jeg pris på tilbakemeldingene og eventuelle erfaringer med føret. Trenger å vite om jeg må pakke i pulken eller sekken (eller ski/fjellstøvler for den slags skyld).

Takker for alle svar!

Annonse
Skrevet

Pakk brodder! Var på Finse i forrige uke, veldig isete, og isen på vann og elver var ikke sikker ifølge lokal kjente. Var en dame som hadde gått gjennom for et par uker siden.IMG_0156.JPG

Geilo

IMG_0157.JPG

IMG_0154.JPG

Haugastål område.IMG_0163.JPG

Finse.

Det regnet når jeg dro, så kontakt lokale for oppdatert info.

• Liker 1
Gjest Turlyst
Skrevet

Ikke det helt store føret nei, men det fryser på nå som det er kaldere igjen. Bilder fra Gjendesheim og Spiterstulen.

1386180161@1485850150.jpg

1233831053@1485849128.jpg

Mer snø på Hardangervidda - her ved Dyranut.

1308217779@1485860184.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.