Terka Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Har forsøkt å søke litt etter informasjon men funnet lite. Det kan skyldes at jeg er dårlig til å søke, folk er skeptiske til produktet, eller at produktet fungerer dårlig. 🤔 Er det noen som har erfaring med Coleman sin extreme gass eller Primus sin vintergass? I hvor mange kuldegrader fungerer de greit? Å bruke gass gir mulighet for flere alternative brennere en multifuelen her i heimen. (Kan/skal selvsagt brukes den også.😁) Siter
+Memento mori Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Det finnes mange tråder her om Vintergass. Husk å velge alt innhold når du søker. Men svaret er vel ja, og minner mere og mere om flytende drivstoff når det blir kaldt. Blir det kaldt nok må du forvarme. 1 Siter
Terka Skrevet 29. januar 2017 Forfatter Skrevet 29. januar 2017 Ah..takk! 😊Da gikk det på mine søkekompetanse her på formet! Har oversett den lille viktige funksjonen der! 🤔 Siter
+Memento mori Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Du kan og bruke gamle gode "Vintergass site:fjellforum.no" rett i nettleseren. Som default burde søket tatt alt, så det er i dag er det mange som ikke skjønner hva som skjer. Eller kan bruke site i nettleser. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 http://randulfvalle.no/primus-winter-gas/ Siter
+Espen Ørud Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Kan det brennes så har gjerne Randulf både testet og skrevet noe om det... Eh... @JanRH kom meg i forkjøpet over: Endret 29. januar 2017 av Espen Ørud Jan, postet mens jeg skrev så la til henvisning til hans post.... Siter
Sandstad Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Vintergass funker. Både Primus og Coleman sin. Litt effektap men det er en grei løsning for korte enkle turer Siter
Gjest Turlyst Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 @Espen Ørud Har opplevd det samme selv - at noen har kommet meg i forkjøpet Siter
Aslak Smeland Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 I følge en selger i en butikk-kjede var vintergassen oppskrytt. Jeg var selv ute på en liten tur forrige måned og hadde da med mitt trangia kjøkken m/gass. Dette var riktignok vanlig gass, men det fungerte nesten greit i minus 16 grader. Problemet oppstod i krana ettersom det var der den frøs. Resultat.... ble sittende å holde rundt boksen og krana, da gikk det greit. :o) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.