Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag letar efter skor med bra platts för stortårna pga att mina fötter inte har insvängda stortår.

Det verkar som 90% av alla skor är mer eller mindre insvängda på insidan.

Crispi Besseggen är ganska raka och är dom som passat bäst av dom jag provat.

Finns det andra modeller som har liknande passform (tight hälgrepp och rak insida av tåboxen)??

//Gunnar

Annonse
Skrevet

Skoene fra Alfa er vel de med mest plass til tærne.

Har hatt både w-k og ronde og har ikke hatt "problem" med tærne.

Det hadde jeg med sko både fra Aku og Viking.

Lykke til

• 4 uker senere...
Skrevet

Lundhags Professional.

Dyre støvler er det, men for noen gode støvler. Nå har ikke jeg all verdens erfaring med forskjellige typer støvler, men etter å ha plassert beina mine i et par Lundhags Professional klarte jeg rett og slett ikke la være å kjøpe dem :) Ekstra høyt skaft, noe jeg ville ha på mine støvler. Stive, god såle og utrolig behagelige å gå med. Tåler utrolig mye vann, nederste delen er gummiert og vanntett.

Har nå brukt mine i ca 2 måneder. Trengte bare noen få turer for å gå dem inn og hadde svært lite problemer med gnagsår i den perioden, men det er vel individuelt. Pass på at støvlene sitter bra fra første stund for de former seg ikke så mye. Husk at de skal være ca 1 nr for store fordi gummien krymper litt.

Vel, tilbake til selve spørsmålet:

Jeg har alltid hatt behov for litt ekstra brede sko (for den bredeste delen foran på foten), les: sykkelsko, joggesko, etc, og i disse støvlene har jeg god plass.

Tips: XXL solgte dem for 3299,- før jul, men nå koster de 2899,- ser jeg. Friluftsmagasinet (www.magasinet.no) tok 2999,- rett før sist jul.

Mvh Kjetil

Skrevet
Lundhags Professional.

Dyre støvler er det, men for noen gode støvler. Nå har ikke jeg all verdens erfaring med forskjellige typer støvler, men etter å ha plassert beina mine i et par Lundhags Professional klarte jeg rett og slett ikke la være å kjøpe dem :) Ekstra høyt skaft, noe jeg ville ha på mine støvler. Stive, god såle og utrolig behagelige å gå med. Tåler utrolig mye vann, nederste delen er gummiert og vanntett.

Har nå brukt mine i ca 2 måneder. Trengte bare noen få turer for å gå dem inn og hadde svært lite problemer med gnagsår i den perioden, men det er vel individuelt. Pass på at støvlene sitter bra fra første stund for de former seg ikke så mye. Husk at de skal være ca 1 nr for store fordi gummien krymper litt.

Vel, tilbake til selve spørsmålet:

Jeg har alltid hatt behov for litt ekstra brede sko (for den bredeste delen foran på foten), les: sykkelsko, joggesko, etc, og i disse støvlene har jeg god plass.

Tips: XXL solgte dem for 3299,- før jul, men nå koster de 2899,- ser jeg. Friluftsmagasinet (www.magasinet.no) tok 2999,- rett før sist jul.

Mvh Kjetil

Dette er meget gode sko.

Anbefales.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.