+Memento mori Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 Har surret litt forskjellig tape på stavene, gammelt råd. Husk å varme tapene før du bruker den, da sitter den mye bedre. 1 Siter
+Espen Ørud Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 Drivstoff-flasker er også godt egnet for oppbevaring av tape... (I tillegg tar det unna for slag og andre dunk mot harde gjenstander...) Siter
+Memento mori Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Skrevet 28. januar 2017 Mye tape liker ikke bensinsøl, så tapen har lett for å bli ødelagt, er min erfaring. Siter
+Espen Ørud Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 (endret) Ikke hatt noe problem med det. (Det er heller ikke alle drivstoff-flasker det er bensin på ) (Funker med gassbokser også...) Endret 28. januar 2017 av Espen Ørud Siter
Terka Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 Tape er fast med på (topp)tur! 😊 Den mest akutte bruken for min del var en gang jeg stod på en fjelltopp med løs bakbinding på de randoneeskiene jeg hadde da (Fritchi Diamir Freeride bindinger). Løsningen ble å tape fast bindingen til skoen samt den delen som satt igjen på skia. Kom ned som nr 2 av et følge på 10-12 så det funka egentlig greit når man turde å stole på quick fix"en. 😁 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.