+Memento mori Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Jeg liker å ha brenneren godt beskyttet i gryta, men veldig ofte ramler lokket av. Fant en strikk med kroker i enden som låser lokket fast. Måtte tilpasse lengden på strikken. Dobbelsikring med både strikk og selve kroken. 5 Siter
+Espen Ørud Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Smart! Jeg har for øvrig handlet en del små kroker til bruk på både strikk og annet i det siste. Små justeringer av forskjellig turutstyr og andre nytteområder er målet. Dette sammen med tynn, men sterk strikk/snor skal ordne noen små issues. Denne typen har det blitt en del av blant annet: http://www.ebay.com/itm/262173813066?_trksid=p2057872.m2749.l2648&var=560936418148&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Et lite tips da det sikkert er flere med meg som ikke akkurat bor i verdens navle og derfor mangler litt utvalg av sånne dippedutter.... Siter
tubbs Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 Har samme type strikk/fjærkroker som trådstarter og de funker topp. Bare irritert over at jeg ikke husker hvor jeg kjøpte de. Ellers så funker "skistropp" greit til å holde kjelelokka på plass synes jeg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.