Humbug Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Et kort lage-selv-epos. Den mangler nok litt dybde, så si fra om det er noe som bør legges til http://www.hengut.no/2016/11/01/gjor-det-selv-diy/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigri Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Flott! Så enkelt kan det altså gjøres! Det jeg stusset litt over var spranget fra "sy to-tre sømmer som blir kanaler man trer opphenget gjennom" til et bilde av en sammenbretta hengekøye med to løkker liggende oppå. Kan være greit å vise hvordan man skal ordne opphenget om man kun har vanlig tau å bruke. Er det meningen å tre igjennom to kanaler eller en kanal, selv om man syr to-tre kanaler? Noe tydeligere der, hadde jeg satt pris på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Et øyeblikk siden, Sigri skrev: Flott! Så enkelt kan det altså gjøres! Det jeg stusset litt over var spranget fra "sy to-tre sømmer som blir kanaler man trer opphenget gjennom" til et bilde av en sammenbretta hengekøye med to løkker liggende oppå. Kan være greit å vise hvordan man skal ordne opphenget om man kun har vanlig tau å bruke. Er det meningen å tre igjennom to kanaler eller en kanal, selv om man syr to-tre kanaler? Noe tydeligere der, hadde jeg satt pris på. Takk for innspill! Det er altså kun en kanal i hver ende, som hver er sydd med tre sømmer. Eller to om man er lett og litt lat . Skal oppdatere artikkelen ved første anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Oppdatert. Håper det ble klarere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.