Humbug Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Et kort lage-selv-epos. Den mangler nok litt dybde, så si fra om det er noe som bør legges til http://www.hengut.no/2016/11/01/gjor-det-selv-diy/ 1 Siter
Sigri Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Flott! Så enkelt kan det altså gjøres! Det jeg stusset litt over var spranget fra "sy to-tre sømmer som blir kanaler man trer opphenget gjennom" til et bilde av en sammenbretta hengekøye med to løkker liggende oppå. Kan være greit å vise hvordan man skal ordne opphenget om man kun har vanlig tau å bruke. Er det meningen å tre igjennom to kanaler eller en kanal, selv om man syr to-tre kanaler? Noe tydeligere der, hadde jeg satt pris på. Siter
Humbug Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 Et øyeblikk siden, Sigri skrev: Flott! Så enkelt kan det altså gjøres! Det jeg stusset litt over var spranget fra "sy to-tre sømmer som blir kanaler man trer opphenget gjennom" til et bilde av en sammenbretta hengekøye med to løkker liggende oppå. Kan være greit å vise hvordan man skal ordne opphenget om man kun har vanlig tau å bruke. Er det meningen å tre igjennom to kanaler eller en kanal, selv om man syr to-tre kanaler? Noe tydeligere der, hadde jeg satt pris på. Takk for innspill! Det er altså kun en kanal i hver ende, som hver er sydd med tre sømmer. Eller to om man er lett og litt lat . Skal oppdatere artikkelen ved første anledning. Siter
Humbug Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 Oppdatert. Håper det ble klarere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.