Populært innlegg Perkristian Skrevet 22. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 22. januar 2017 Hei legger ut noen bilder av mitt pulk prosjekt. jeg har solgt en storpulk som ble for stor da jeg ikke har så mye hunder lenger. da må vi jo ha en hver i familien. jeg hadde en gammel barnepulk liggende og fant to ubrukte tvilling pulk skall på finn. så var det bare og begynne å male den gamle og kjøpe bevernylon og div strammebønd og klips og begynne å sy. fant nye drag på tilbud. totalkost for alle tre ferdig med drag er rundt 4000,- og noen timer da... 18 Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. januar 2017 Skrevet 22. januar 2017 (endret) Ser lovende ut!!! Strøkent håndverk (Mangler bare flaggholder ) Endret 22. januar 2017 av Espen Ørud 1 Siter
Perkristian Skrevet 22. januar 2017 Forfatter Skrevet 22. januar 2017 Chrisp skrev (På 22.1.2017 den 22.10): Tar du imot bestillinger? Ekspander Det tar litt for mye tid. Som jeg ikke har. Men tar det som et komplimang😄. Bare å begynne selv. Selvgjort er morro. 1 Siter
Sigri Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Artig å se hvordan du har løst det da jeg akkurat har styrt på med det samme. Flott arbeid du har gjort, ser gjennomført ut! 1 Siter
nessehh Skrevet 26. januar 2021 Skrevet 26. januar 2021 Hei, Jeg holder på med en tilsvarende pulk og har et spørsmål: På diverse forum leste jeg mange meninger om lakk. Det ble påstått at lakken ikke måte være for hard da glassfiberen er fleksibel, noe som i sin tur ville gi sprekker i lakken (om den var for hard). Bengalakk ble anbefalt, og påført. Men jeg ser jo allerede nå, før den er tatt i bruk, at det ikke holder. Hva har du brukt? Vennlig hilsen Håvard Siter
+Marius Engelsen Skrevet 27. januar 2021 Skrevet 27. januar 2021 (endret) nessehh skrev (På 26.1.2021 den 22.41): Hei, Jeg holder på med en tilsvarende pulk og har et spørsmål: På diverse forum leste jeg mange meninger om lakk. Det ble påstått at lakken ikke måte være for hard da glassfiberen er fleksibel, noe som i sin tur ville gi sprekker i lakken (om den var for hard). Bengalakk ble anbefalt, og påført. Men jeg ser jo allerede nå, før den er tatt i bruk, at det ikke holder. Hva har du brukt? Vennlig hilsen Håvard Ekspander Han skal få svare selv, selvfølgelig. Men jeg har bygget kajakk, der brukes 2-komponen PU lakk, eller 2 komponent PU maling over glassfiberen og epoxyen. Som lakk har jeg brukt dyre saker, Epifanes. Den hadde mer tørrstoff enn biltema, og det blir da mer lakk av lakkingen. En kompis som gikk for maling brukte biltema sin, det virker bra. Sterke saker. Endret 27. januar 2021 av Marius Engelsen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.