Obelixz Skrevet 21. januar 2017 Skrevet 21. januar 2017 (endret) Heisan jeg lurte på om noen her har prøvd ut La Sportiva Ultra Raptor GTX ? Jeg er noe bred i foten så trenger sko med litt plass i. Jeg har slitt ut 3 stk Viking Anaconda III å den skoen elsker jeg, men nå får jeg ikke tak i dem lenger . Jeg liker ikke dem nye Viking Anaconda Boa IV GTX ,tror noe er forandret i sålen som jeg ikke liker hehe. Så jeg må bite i det sure eplet å finne noe annet. Jeg bruker dem mest i skog å mark å noe på fjell. Endret 21. januar 2017 av Obelixz Siter
Prebb Skrevet 21. januar 2017 Skrevet 21. januar 2017 Usikker på den modellen, men jeg bruker la sportiva mutant, og de er ikke spesielt brede foran. Så jeg ville ikke kjøpt dem uten å prøve. Siter
Martin HJ Skrevet 21. januar 2017 Pålogget Skrevet 21. januar 2017 Ville uansett gått til en butikk og fysisk prøvd dem for å se hvordan de er på foten din, noe som bør gjøres før alle skokjøp Siter
Obelixz Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Skrevet 21. januar 2017 1 time siden, Martin HJ skrev: Ville uansett gått til en butikk og fysisk prøvd dem for å se hvordan de er på foten din, noe som bør gjøres før alle skokjøp Blir ikke noe kjøp uten å prøve Kjøpte meg noen Salomon for en stund siden,men sålen var kjempeglatt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.