Bamsebrumm Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 Fraråder enhver å handle hos Trekkinn.com. Dette er en utenlask nettbutikk med spanske garantier. Varene blir dyrere når ,moms, frakt og gebyrer er betalt. Siter
egiiiiil Skrevet 20. januar 2017 Skrevet 20. januar 2017 Fraråder du folk å handle der fordi du ikke sjekket opp at de var en utenlandsk nettbutikk med de kostnader som tilkommer ved import? Har ikke erfaring med nettstedet, men kommenterer på generelt grunnlag. 1 Siter
+Memento mori Skrevet 31. mai 2018 Skrevet 31. mai 2018 Jeg har bestilt fra trekkinn.com... Fikk en artig Mail hvor det står: Du vill motta en advarsel om at din ordre har blitt sendt Høres ikke spesielt betryggende ut! 😂 3 Siter
Joachim V Skrevet 6. september 2018 Skrevet 6. september 2018 Moms ved import er da greit. Selvom den siden er noe gråsone siden den er på norsk og oppgir NOK. Får dere varene derfra er vel mer interessant? Jeg har funnet det jeg vil ha i størrelse og sånn der. Fortsatt rimeligere enn å kjøpe her. Siter
+Memento mori Skrevet 6. september 2018 Skrevet 6. september 2018 1 time siden, Joachim V skrev: Får dere varene derfra er vel mer interessant? Jeg har handlet derfra et par ganger, når det ikke har vært andre alternativ. Har funket greit, men regn med ca 14 dager på å få varene uansett hva de faktisk skriver. Siter
josteink Skrevet 7. september 2018 Skrevet 7. september 2018 Interessant butikk med kategorien: Oppblåsbare hoppeslått - Førstehjelpssett - Personleg pleie - Sports Tilskudd - Sportsmedisin Eg visste ikkje at Hoppeslått-kategorien var så seriøst i europa at det inngår både fyrstehjelp og medisin. 1 Siter
josteink Skrevet 7. september 2018 Skrevet 7. september 2018 (endret) No er det ei lita stund siden innlegget her vart posta men står ganske eintydig forklart at mva ikkje ligg i prisen på bestillingssida: Endret 7. september 2018 av josteink 1 Siter
Odd-Arne Skrevet 7. september 2018 Skrevet 7. september 2018 Har berre handla ein gong med dei når eg nyleg kjøpte fine første Fivefingers. Tok litt tid ja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.