johnlovas Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 Hei alle! Vi skal gå finnmarksvidda i vinterferien og lurer på om noen har tips om hvor vi kan kjøpe alkylatbensin i Alta? Ringte Shell der oppe, men de hadde ikke.. Siter
+Espen Ørud Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 (endret) Det er Biltema i Alta, har du flaks har de kampanje på 3PK med bensin også - handlet vel 9 flasker der i fjor og det er det billigste pr liter jeg noen sinne har kommet over for drivstoff til multifuelene mine... Bare pass på å ikke komme opp på en søndag... Ellers så har jeg noen bekjente på den gale siden av fjellet (Alta), så det er mulig jeg f.eks kan få noen til å forhåndshandle for dere og levere på flyplassen om dere kommer en skikkelig ugunstig tid åpningsmessig. Si i så fall fra i god tid så jeg kan sjekke ut,. Endret 17. januar 2017 av Espen Ørud Siter
Anti Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 De fleste bensinstasjonene har bensin, jeg kjøpte på shell i fjor, men de plages av en tendens til uvitenhet bak kassen. Men du finner både esso, shell og statoil i gangavstand fra flyplassen. Biltema har, mekonomen har sannsynligvis, og flere av sportsbutikkene har sånn der dyrbensin inne. Bare ikke begynn å let etter vintergass - det kan bli vanskelig! Og for all del, hør gjerne på gode råd fra @Tom42, men da må dere planlegge litt (veldig) nøye i fht til tregrense og snømengde... Siter
+Tom42 Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 7 timer siden, Anti skrev: De fleste bensinstasjonene har bensin, jeg kjøpte på shell i fjor, men de plages av en tendens til uvitenhet bak kassen. Men du finner både esso, shell og statoil i gangavstand fra flyplassen. Biltema har, mekonomen har sannsynligvis, og flere av sportsbutikkene har sånn der dyrbensin inne. Bare ikke begynn å let etter vintergass - det kan bli vanskelig! Og for all del, hør gjerne på gode råd fra @Tom42, men da må dere planlegge litt (veldig) nøye i fht til tregrense og snømengde... Høre gjerne på gode råd fra @Tom42. Diplomatisk og pent sagt. Det er mulig at det fra tid til annen kommer noen gode råd fra den kanten, men i dette tilfellet er han ikke bare på jorde, men også på feil jorde. Han må lære seg å lese det som står; at det var snakk om vinterferien☹️ . Jeg skal snakke med han når han våkner, og da vi han nok på det sterkeste beklage. 7 Siter
+Tom42 Skrevet 19. januar 2017 Skrevet 19. januar 2017 4 timer siden, Tom42 skrev: Høre gjerne på gode råd fra @Tom42. Diplomatisk og pent sagt. Det er mulig at det fra tid til annen kommer noen gode råd fra den kanten, men i dette tilfellet er han ikke bare på jorde, men også på feil jorde. Han må lære seg å lese det som står; at det var snakk om vinterferien . Jeg skal snakke med han når han våkner, og da vi han nok på det sterkeste beklage. Da er jeg våken - og beklager! 1 Siter
johnlovas Skrevet 19. januar 2017 Forfatter Skrevet 19. januar 2017 Takk for svar alle sammen! Vi kommer opp på mandag formiddag, så da finner vi sikkert noe tenker jeg 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.