+Memento mori Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Har noen tips til Herretruse som tørker fort? Hater boksere, de er ubehagelig å bruke. Skal brukes på tur, og bør kunne tørkes relativ raskt i tørkeloftet på teltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViktorS Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Ser for meg at boxere i typisk treningsskjorte-stoff burde tørke fort. Nylon av ett eller annet slag. Vet at treningsskjortene mine tørker veldig fort etter vask i allefall, mye fortere enn vanlig bomull ullboksere kan kanskje være løsningen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tubbs Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Aclima LightWool shorts tørker fort samt behagelig selv om den er fuktig. 🙂 Tørker dobbelt så fort som bomullsbokser i tørkerommet etter vask. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Som det nevnes, ullboxer er trikset. Se du sier du ikke liker boksere, men prøv f.eks. Brynje eller Aclima ullboksere. Jeg bruker mye en lang Brynje-bokser når det er kaldt. Helt suveren! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Som sagt boxere gjør at snurre sprett/gabril hijackers henger å slenger 🤣. Har lett litt men finner bare boxere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blaser Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Ville ha prøvd ut denne da: https://www.fjellsport.no/brynje-super-thermo-hipster-w-windcover-black.html Har ingen erfaring med Brynje sin versjon, da jeg har aclima sin boxerversjon. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larix Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Det er klart best utvalg i boksere i funksjonsstoff, men de fleste av disse sitter jo såpass tight at jeg sliter med å forstå at noe kan henge og slenge i dem. Det finnes dog alternativer. For eksempel her: https://www.brynje.no/super-thermo-hipster-w-windcover-in-front og denne tørker brukbart fort. Dog synes jeg ikke den(jeg har en gørgammel en) holder noe mer orden på ting en tettsittende boksere. Edit: Jeg ser at Blaser kom meg i forkjøpet med produktforslag. Endret 15. januar 2017 av Larix 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Spoiler Ved en anledning havnet et ikke helt tørt plagg, for å si det pent, under bikkja. Neste morgen: Tørt og varmt. Men siden du hater boxere er vel dette ikke noe godt forslag for deg.. Endret 16. januar 2017 av Tom42 Tilleggsopplysninger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor-Erik-L-77 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Sprint serien til Brynje er genial. Har selv 2stk av denne:https://www.brynje.no/sprint-super-seamless-boxer-shorts Tørker ekstremt raskt og holder godsakene godt på plass. Bare gode erfaringer EDIT: Boksere i ull/merino osv blir forst slaskete, det er også min erfaring. Typen jeg linker til her er i syntetisk matriale med veldig god elastikk. Etter 2 år sitter disse fortsatt dønn tight på kroppen. Endret 16. januar 2017 av Tor-Erik-L-77 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.