RElling Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Jeg planer og gå litt innover setesdals heiene i år. Så er på jakt etter en god sko som jeg kan bruke i dette terrenget. kommer nok ikke til og følge sti med gå litt mer i terrenget. har byttet inn mine la sportiva core gtx, pga ulyd i sålen. fornøyd med disse skoene. men har nå muligheten til og kjøpe en annen type/merke. og er på jakt ette en "bedre" sko Er det noen og anbefale her? Helst en type som er bred over rista. Siter
pahatlem Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Min neste sko blir en Altra sko. Jeg har aldri eid dem, og har ingen erfaring. Men de er brede over vrista (sjekk Lone Peak-modellen), og har veldig lav hælhøyde. Jeg er på andre paret med La Sportiva terrengløpesko, og er som deg, veldig fornøyd. Sjekk Altra ut, i det minste. Bare godord på nettet. 1 Siter
ViktorS Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Blir nok å kjøpe Hanwag Tatra gtx eller alaska gtx neste gang jeg skal ha fjelltøffler:) Siter
CarlHenrik Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Selv har jeg scarpa rebel lite gtx. Bruker alltid sko med god støtte når jeg er i fjellet, bena har fått mye juling gjennom årene og trenger litt ekstra. Fra før har jeg hatt Aku som jeg også har vært strålende fornøyd med. Tipset er godt støtte når du beveger deg utenom sti. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.