eirikw Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Skjermbildet på både PC og Ipad minner meg om 3 fantastiske uker med kano i nord-Sverige. Sinere samme dag rusla det en jerv forbi oss, kun 30 meter unna. 6 Siter
Anund Wigen Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Omnilite skrev (På 5.1.2017 den 16.54): Her er bakgrunnsbildet på telefonen min, det er tatt 2.mai 2015 rett nedenfor toppen på Uranostind. Ekspander Det der er det flotteste bildet jeg har sett på leeenge. dit vil jeg også! Siter
Siggy Stardust Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Det å skylle nevene i et kaldt fjellvann, vaske av fiskeblod, adrenalinet som omsider har begynt å gi seg etter fighten med 2kilosen, tanken om at jeg fortsatt skal loffe rundt på vidda i ti dager til..Et øyeblikk av hinsides lykke og ro som inspirerer meg noe vakent i planleggingen av turer neste sommer. 9 Siter
Omnilite Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Anund Wigen skrev (På 6.1.2017 den 18.34): Det der er det flotteste bildet jeg har sett på leeenge. dit vil jeg også! Ekspander Takker Redigerte inn en liten beskrivelse av turen under bildet. Siter
elossius Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Fint minne fra sommeren 2016 med familie og venner Og fra en fisketur på nordvestlandet 8 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.