Populært innlegg +Tom42 Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 Det vil nok aldri passere nåløyet og bli hengt på veggen i et galleri. Men for meg er det godt nok - hver gang jeg slår på PCen lyser det mot meg. Og skaper to ting: Et tilbakeskuende: "Gode minner". Og ett fremtidsrettet: "Det er på tide å pakke sekken". 15 Siter
Populært innlegg nesning Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 Akkurat det samme her med dette bildet som bakgrunn på PC skjermen: 13 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Dette bildet får meg til å lengte tilbake til Hardangervidda. Å skue utover, med god mat og en dram. Bildet er ikke allverden, men jeg liker stemningen. Siter
Populært innlegg +Miamaria Skrevet 5. januar 2017 Pålogget Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 Hver gang jeg bytter programmer på jobb får jeg dette bakgrunnsbildet opp på skjermen. Flott lys i det bildet, og det er fint å kjenne varmen selv på en gnelderfrostdag som vi har hatt denne uken. 10 Siter
whistler Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Tom42 skrev (På 5.1.2017 den 12.29): Det vil nok aldri passere nåløyet og bli hengt på veggen i et galleri. Men for meg er det godt nok - hver gang jeg slår på PCen lyser det mot meg. Og skaper to ting: Et tilbakeskuende: "Gode minner". Og ett fremtidsrettet: "Det er på tide å pakke sekken". Ekspander Fint bilde og jeg tror jeg vet hvor det er Jeg har nemlig kommet gående ned mot denne brua en gang for å finne ut at den var tatt av vårflommen og ikke var mulig å bruke. Det hele resulterte i halvannen times omvei rundt hele vannet, som er mer kuppert enn det så ut til på forhånd 1 Siter
+Tom42 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Skrevet 5. januar 2017 nesning skrev (På 5.1.2017 den 12.40): Akkurat det samme her med dette bildet som bakgrunn på PC skjermen: Ekspander Også med Aktoen da. 1 Siter
dede Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 whistler skrev (På 5.1.2017 den 13.53): Fint bilde og jeg tror jeg vet hvor det er Jeg har nemlig kommet gående ned mot denne brua en gang for å finne ut at den var tatt av vårflommen og ikke var mulig å bruke. Det hele resulterte i halvannen times omvei rundt hele vannet, som er mer kuppert enn det så ut til på forhånd Ekspander hvor finner man kuperte vann? 3 Siter
whistler Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 dede skrev (På 5.1.2017 den 14.34): hvor finner man kuperte vann? Ekspander Usikker på om jeg syntes det er morsomt eller ei. Beklager så mye for denne grove kommafeilen. 3 Siter
+Tom42 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Skrevet 5. januar 2017 (endret) whistler skrev (På 5.1.2017 den 14.59): Usikker på om jeg syntes det er morsomt eller ei. Beklager så mye for denne grove kommafeilen. Ekspander En kommafeil eller ikke, er ikke problemet, men dersom ord skal veies på gullvekt er det en viss fare for noen og en hver må legge inn årene - inkl meg selv. Og her var det mye å ta tak i. Årene?: alder. Årene?: Roredskap. Årene?: Blodtransport Endret 5. januar 2017 av Tom42 Tilleggsopplysninger 1 Siter
+Miamaria Skrevet 5. januar 2017 Pålogget Skrevet 5. januar 2017 whistler skrev (På 5.1.2017 den 14.59): Usikker på om jeg syntes det er morsomt eller ei. Beklager så mye for denne grove kommafeilen. Ekspander Å nei, var det en kommafeil! Da tenkte jeg omvendt i dag og skrev en feil i avisa. Satte komma for at det IKKE skulle bli den veien. Skitt. Men hvordan skulle det vært da? "Det hele resulterte i halvannen times omvei, rundt hele vannet som er mer kuppert enn det så ut til på forhånd" blir vel ikke så mye bedre? Anyhow, jeg synes alle bildene deres til nå ser fristende ut, så jeg håper flere joiner inn med bilder i tråden. 3 Siter
Populært innlegg vikern Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 som de fleste andre, bakgrunnsbilde på både pc-en og tlf, midnattssol, furubål, enkelt liv. Rundt 6varmegradder når bilde ble tatt, 45min sener gikk sola bak den åsen du ser til høyre på bilde og temperaturen falt rundt 10 grader, sto -4 når jeg kom tilbake til bilen rundt 4 timer senere(i 3tia på morran riktig nok). I midten av august. Rundt 12 tia på dagen etterpå va de 14-5 varmegrader igjen. 11 Siter
Populært innlegg Kjell Iver Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 En klisje fra meg. Bildet er tatt der jeg liker meg mest på den mørkeste årstiden. Får bare lysst til å skli avgårde på isen.. 12 Siter
Populært innlegg Omnilite Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 (endret) Her er bakgrunnsbildet på telefonen min, det er tatt 2.mai 2015 rett nedenfor toppen på Uranostind. Dette var virkelig "the Day of days". Dagstur som startet kl 09 fra FV53 mot Årdal litt forbi Tyinstølen der veien svinger vestover. -8 ved avgang på ca 1100m og vindstille, vi satt på toppen på 2157m i nesten en time. Jeg gikk uten jakke fra start og hadde ikke behov for å ta den på før jeg var helt oppe. Lengde 45km og ca 13 timer totalt. Endret 6. januar 2017 av Omnilite Lagt til beskrivelse 13 Siter
AK74 Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 På tur med turvenninna mi, Ulva. På Senja i fjor vår. Lykke. Kjenn nesten lukta av bålet, god og sliten i kroppen etter noen timers vandring:) 7 Siter
Populært innlegg +Espen Ørud Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 (endret) Dette møter meg både på pcn og veggen (og kvalifiserer derfor kanskje ikke under Toms kriterier da jeg syntes det fortjente å henge på vegg i 120x80 cm over sofaen ;-)) Heldigvis sitter jeg sjelden i sofaen så jeg får sett det mye og det minner meg stadig om turforberedelser jeg må gjøre eller turer jeg ønsker å gjøre slik at jeg unngår å sette meg i sofaen enda en gang... Endret 5. januar 2017 av Espen Ørud 18 Siter
Martin HJ Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Espen Ørud skrev (På 5.1.2017 den 18.58): Dette møter meg både på pcn og veggen (og kvalifiserer derfor kanskje ikke under Toms kriterier da jeg syntes det fortjente å henge på vegg i 120x80 cm over sofaen ;-)) Heldigvis sitter jeg sjelden i sofaen så jeg får sett det mye og det minner meg stadig om turforberedelser jeg må gjøre eller turerer jeg ønsker å gjøre slik at jeg unngår å sette meg i sofaen enda en gang... Ekspander Dette minner meg på at jeg bor på Østlandet og at jeg må huske å bo i nord i mitt neste liv. 7 Siter
whistler Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Martin HJ skrev (På 5.1.2017 den 19.14): Dette minner meg på at jeg bor på Østlandet og at jeg må huske å bo i nord i mitt neste liv. Ekspander Støttes! 😂 3 Siter
Heriks Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 Martin HJ skrev (På 5.1.2017 den 19.14): Dette minner meg på at jeg bor på Østlandet og at jeg må huske å bo i nord i mitt neste liv. Ekspander whistler skrev (På 5.1.2017 den 19.16): Støttes! Ekspander Forsåvidt enig, men kan jo være heldig med nordlyset på disse kanter også, oftere enn jeg i utgangspunktet trodde faktisk. Ses dog vesentlig bedre gjennom ei kameralinse enn med det blotte øye. 5 Siter
+Miamaria Skrevet 5. januar 2017 Pålogget Skrevet 5. januar 2017 Martin HJ skrev (På 5.1.2017 den 19.14): Dette minner meg på at jeg bor på Østlandet og at jeg må huske å bo i nord i mitt neste liv. Ekspander Mens jeg gjør det, og fikk motivasjon (dog neppe nok for det sitter LANGT inne) til å overnatte ute i vinter. Steike så fint. 1 Siter
+Tom42 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Skrevet 5. januar 2017 Espen Ørud skrev (På 5.1.2017 den 18.58): Dette møter meg både på pcn og veggen (og kvalifiserer derfor kanskje ikke under Toms kriterier da jeg syntes det fortjente å henge på vegg i 120x80 cm over sofaen ;-)) Heldigvis sitter jeg sjelden i sofaen så jeg får sett det mye og det minner meg stadig om turforberedelser jeg må gjøre eller turer jeg ønsker å gjøre slik at jeg unngår å sette meg i sofaen enda en gang... Ekspander Lekkert!! Lengt nordover når jeg ser dette Siter
Populært innlegg +virrma Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 Det konkurrerer ikke med andre bilder her, men denne utsikten vil jeg gjerne våkne til flere ganger. Det er bakgrunn på mobilen, så jeg ser det støtt og stadig og gleder meg til det blir skikkelig vinter igjen. 11 Siter
+Tom42 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Skrevet 5. januar 2017 virrma skrev (På 5.1.2017 den 20.44): Det konkurrerer ikke med andre bilder her, men denne utsikten vil jeg gjerne våkne til flere ganger. Ekspander Her er det ikke snakk om konkurranse, men om gode opplevelser - for deg - og til inspirasjon for oss andre. Hils hun på armen. Og trenger hun noe så bare skriv. 1 Siter
Populært innlegg Gittiamo Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 5. januar 2017 Jeg er tydeligvis en ekte sjøldigger, for jeg er ekstra glad i dette bildet, som da forøvrig ikke er tatt av meg, men regissert av meg. Jeg har en latterlig stor hunger etter solnedganger (og soloppgang om jeg slipper å stå opp tidlig. Eller i det hele tatt legge meg før sola står opp). Det er noe med energien som gir meg livskraft og påfyll. Og beste stedet å oppleve sola slik, er fra en fjelltopp. Ergo en ekstra stor drivkraft for mer utetid og flere fjell. 12 Siter
+Espen Ørud Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Soloppgang ja, det stemmer, @Gittiamo Nå husker jeg. Forrige var 22/11-16. Neste er 20/1-17 Ikke alt som er fordel med nordpå, @Martin HJ - hehehehehhe.... Endret 5. januar 2017 av Espen Ørud 4 Siter
Joker Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Jeg kjenner at det kribler godt i turgenet når jeg ser så mange flotte bilder. De siste årene har jeg blitt veldig glad i kombinasjonen padling og topptur. 8 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.