Langbein Rise Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Sitter og drømmer om toppsommer: 1) Leirvassbu 2) Bukkehøtraversjen 3) Urdadalsryggen 4) Semelholstind 5) Gjendebu via Skardalseggja og Gjendetunga 6) Svartdalspiggane på vei til Torfinnsbu 7) Store Knutsholstind på vei til Gjendebu 8 ) Slettmarkspiggen + -høe 9) Raudalseggje via Gjendetunga til Olavsbu 10) Mjølkedalstind 11) Lerivassbu - bil til Turtagrø 12) bonustur til Dyrehaugsryggen Nå må jeg ut å feire litt mer Siter
asghegg Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer alle Det ble geocaching tur på meg idag, hmm, flott Siter
Kjell Iver Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Sitat Det ble geocaching tur på meg idag, hmm, flott Gratulerer ja.. Hva er geocaching? Siter
asghegg Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Sitat Gratulerer ja.. Hva er geocaching? Hei Liker du natur og gps, da er dette noe for deg Sjekk linken: http://www.starte.no/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=7&pid=1 Siter
jarle Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 siden denne tråden savner både flagg og sexy, halvnakne menn, tar eg litt ansvar! en hjertelig 17.mai-hilsen overbringes med bilde fra ntnui's snøhettatur, som definitivt brakte stillingen mellom meg og snøhetta over i min favør! kan man klage over to timer på toppen, der den kraftigste påkledningen var longs og trøye i ull? Siter
Stuttjukken Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med 17. mai, folkens. Helsing Stuttjukken. Siter
Lars Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Tur 17. mai er slettes ikke dumt. Vi tilbrakte dagen i Sørlandets dype skoger - i kajakk: http://adrenaline.no/padle/2006/17mai/index.htm Anbefales! Siter
g-arnt Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 En smule "off-the beaten path" for to år siden, noe som forsterket gleden av å feire dagen. Undertegnede stod dessverre sammenkrøket litt lenger nede og studerte hvordan Toros frokostgrøt så ut etter et opphold i "systemet". Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.