Ivar overdijk Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 hey, jeg trenger litt hjelp her. tenkt meg ut på en kano/kajakk tur til våren/ sommeren. kan padle helt greit, men er ingen proff. lurer derfor på om noen her har noen gode tips om hvor en kan dra? tenkte meg en 4-5 dagers tur. trenger en forsåvidt rolig elv, ihvertfall uten fossefall, også helst så lite folk som som mulig da. Siter
eirikw Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Hvor bor du eller hvor langt hjemmefra har du tenkt å dra? eirikw Siter
Ivar overdijk Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 bor i sandefjord, så tenkte ca 2-5 timer kjøre Siter
eirikw Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 4 - 5 dager uten for mye folk i sør-norge kan nok være vanskelig å finne, men her er noen tips: Ogge - Søre Herrefoss; Telemarkskanalen; Numedalslågen fra Rollag og sørover. (endel bæring), Nettmangen - Bjørknessjøen-Mangen- Skjervangen. (ta med tralle) Haldensvassdraget; Kornsjø - Enningdalen (via Sverige - ta med tralle og sjekk fuglefredning) For litt kortere turer: Sjekk padletipsene på Kongsberg og Omegn Turistforenings hjemmesider/ Turtips. Både Øystein Køhn og Lars Verket har mange flere tips i bøkene sine. Lykke til med planlegginga! EirikW Siter
Ivar overdijk Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Skrevet 5. januar 2017 Takk for tipsa! Skal sjekke ut:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.