+sofasliter Skrevet 11. desember 2021 Skrevet 11. desember 2021 @Varg92, jeg kjøpte noen rimelige pensler og brukte disse en del i starten. Gikk etter hvert over til å bruke latekshanske og påføre med finger. Påførte i skjøtene mellom tubene. Pass på at det ikke flyter utenfor den svarte sømmen. Da blir det sorte striper der limet legger seg. Det er ideelt å starte meed sømtetting nå, Aquasure handlet jeg på nett hos West System, de holder til på Alnabru dersom du befinner deg i nærheten. Der handlet jeg også D-ringer i plast, samt håndtak, skeg og ett feste som skal holde sete/rygg på plass. Siter
Varg92 Skrevet 12. desember 2021 Skrevet 12. desember 2021 @sofasliter Hei igjen. To kjappe spørsmål. - Hvor mange tuber aquasure brukte du? - kjenner du til dette produktet? Hvis det duger kan jeg få kjøpt dette i dag https://www.jernia.no/oppussing-og-vedlikehold/maling-og-oppussing/fug,-lim-og-sparkel/lim/casco-lim-rubberfix-50ml/p/58017407?channable=02fcb6696400353830313734303772&gclid=Cj0KCQiA2NaNBhDvARIsAEw55hhAbD1ENCvKPizDCGZ00IqIFra4A5qmgTFtJ8sqV_6EE7HWoN8W_FIaAuDhEALw_wcB Siter
+sofasliter Skrevet 12. desember 2021 Skrevet 12. desember 2021 @Varg92, kjenner ikke produktet du linker til. Men det er viktig at du brukere lim som fungerer med TPU. Det står noe om det på diypackraft.com. Jeg handlet flere enn jeg hadde behov for, tenkte jeg skulle slippe å betale frakt flere ganger. Nå er jeg på tredje tuben med Aquasure, og det er rikelig igjen. Husk å lagre den kjølig etter åpning. Jeg har også kjøpt en rull med dampsperretape, det får du på byggvare. Den er litt elastisk, og har papir på limflaten. Den brukes ikke nå, men skal klippes opp og være med på tur for nødreperasjoner. Siter
Varg92 Skrevet 12. desember 2021 Skrevet 12. desember 2021 @sofasliter Riktig. Da venter jeg til mandag med å kjøpe aquasure. jeg stiller et spørsmål til jeg I videoene jeg følger viser han kun at han påfører lim på innsiden av tubene, på skjøtene. Min tanke var å påføre lim på følgende punkter. Slik du har gjort? Siter
+sofasliter Skrevet 12. desember 2021 Skrevet 12. desember 2021 @Varg92, jeg la bare på på 1. Ved 2 og 3 er det ganske mye som er sveiset sammen, så jeg la ikke på noe der. Men jeg har forseglet kanten på utsiden, altså i overgangen mellom de svarte stripene og tubene, foran og bak. Det samme er gjort inni packraften, der skoene kan hekte opp den svarte «tapen». Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.