+Tom42 Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 (endret) Fant denne i konas kjøkkenskap. Øyeblikkelig konfiskert! Bedre enn Zip poser Endret 29. desember 2016 av Tom42 1 Siter
Frilufta Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 (endret) Bruker slike til mye, men har opplevd at kvaliteten på "glidelåsen" har vært dårlig. Dersom posen skal dras mye opp og igjen sverger jeg derfor til zip. Endret 29. desember 2016 av Frilufta Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Enig der. Glidelåsen er svakeste punkt og ikke særlig holdbar. Jeg også sverger mest til zip-lock. Siter
Gittiamo Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 IKEA sine zip-lock er favoritt her. De er solide og kommer i mange størrelser. Her går alt fra dunjakke til kaffepulver i disse posene. Kjekt med fargekodene også. Siter
+Tom42 Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Skrevet 30. desember 2016 Esken er stille lagt tilbake. 2 Siter
+Miamaria Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har også erfart at de fra tid til annen går i stykker, men synes de er så praktiske at jeg bruker dem likevel. Har bare en ekstra eller to med i reserve. Jeg bruker dem til nøtteblanding, så posen åpnes og lukkes rimelig ofte, og det skal skje hurtig. Da blir forskjellen stor, og verdt det for min del. Siter
Populært innlegg +Tom42 Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Populært innlegg Skrevet 30. desember 2016 Miamaria skrev (På 30.12.2016 den 12.30): Jeg har også erfart at de fra tid til annen går i stykker, men synes de er så praktiske at jeg bruker dem likevel. Har bare en ekstra eller to med i reserve. Jeg bruker dem til nøtteblanding, så posen åpnes og lukkes rimelig ofte, og det skal skje hurtig. Da blir forskjellen stor, og verdt det for min del. Ekspander Henter esken tilbake. Trim for eldre. 10 Siter
+TomasF Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Jeg bruker disse posene på tur. Har havregryn i de, og heller varmt vann i posen. Spiser rett fra posen. Har lommebok i posen, for å holde den tørt. Av erfaring må man ikke ha for mye i posen, og passe på at det ikke er luft i posen når man pakker den i sekken. Dette kan føre til at glidelåsen blir ødelagt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.