Anti Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 hei! Hva kan dere anbefale av stoff til å sy enkel hengekøye av? Tenkt som aktivitet for speidere, så det må være billig og lett å få tak i, noenlunde holdbart, men ikke nødvendigvis superlett. Siter
Humbug Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 (endret) "Billig og lett å få tak i" utelukket glatt alle leverandørene jeg vet om 😄 www.extremtextil.de har en type ripstop nylon til 5,90 euro pr meter. www.ripstopbytheroll.com har 1.9oz ripstop nylon til 3.75 pr yard. Frakt og mva kommer jo i tillegg... Kanskje det går an å høre med en lokal stoffbutikk om de kan bestille noe for deg? Endret 22. desember 2016 av Humbug Tab poster tydeligvis innlegg nå... 1 Siter
Anti Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Skrevet 22. desember 2016 Er fristet til å prøve den billigste bomullsmetervaren de har på ikea - det burde jo tåle vekten av en unge eller to? Siter
Humbug Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 Anti skrev (På 22.12.2016 den 11.08): Er fristet til å prøve den billigste bomullsmetervaren de har på ikea - det burde jo tåle vekten av en unge eller to? Ekspander Er bare en måte å finne ut av det på Siter
Barskekarsten Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 Den tynneste og billigste bomullen til IKEA holder ikke... Jeg gikk tvært gjennom testhengekøyen jeg sydde. 1 Siter
Anti Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Skrevet 22. desember 2016 Barskekarsten skrev (På 22.12.2016 den 11.50): Den tynneste og billigste bomullen til IKEA holder ikke... Jeg gikk tvært gjennom testhengekøyen jeg sydde. Ekspander Haha, ser det for meg Men da styrer jeg unna den... Siter
REs Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Har du en seilmaker i nærheten? Seilmakere syr også ofte presenninger og kalesjer til båter og sitter inne med både stoffer og kunnskaper om hva som burde passe. Er du heldig så får du kanskje en god pris siden det er til speideren. (Ser ikke ut som om det er så mange seilmakere nord for Trondheim.) Sjekket litt mer og fant ut at kanskje IKEA eller Stoff og stil har stoff som kan brukes til fluktstoler. Dette burde nok passe til hengekøyer også. http://blogg.aftenbladet.no/handarbeiden/2013/06/09/sy-nytt-trekk-til-fluktstolen/ Eller så kan du lage en hengekøye av nett som du enten knytter selv eller kanskje du kan få tak i en gammel trålpose eller en utrangert not. http://gjordetsjol.blogspot.no/2012/02/diy-hengekye.html Endret 28. desember 2016 av REs Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.