josteink Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hei, nokon som har erfaring med dei skia og som dei duger til ein 4åring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Hvis du mener den smørefrie skipakken som Intersport selger for kr. 1499,- så hadde jeg ikke vert redd for å kjøpe denne til en 4-åring. Jeg valgte alltid smørefrie ski til mine barn da de var små. De smører ikke skiene selv og hvis du kjøper ski for smøring så skaffer du deg bare mer arbeid, og fare for å bomme på smøringen. Bakglatte ski eller digre klabber under skiene hos 4-åringen er et perfekt middel til å ødelegge en skitur. Små barn går ikke så langt på ski, men det er viktig at de har en positiv opplevelse av det å være ute på skitur, ellers risikerer du å drepe skigleden for resten av livet. Da mine barn var små så gikk vi stort sett bare korte skiturer og så rastet vi, tente bål og stekte pølser etc. Opplevelsen av å være ute er ofte viktigere enn selve skigåingen. Endret 16. desember 2016 av REs 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Enig med @REs - Frostskia duger i massevis til en fireåring. Kjøpte Frost til min eldste når hun var 2 og disse har funket bra frem til hun nå har blitt 4, så nå arver 2-åringen frostskiene og eldste får nye, litt lenger til jul. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
josteink Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2016 Flott takk for svar! Enig i dette med smørefrie, men her lurte eg mest på om dette var "skikkelege" ski eller berre disneytull. Er generelt skeptisk til alt som er solgt med utspring i disney.(men har bilete av Ingstad på mine eigne ski.....). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gittiamo Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg har selv brukt Frost alpinstøvler og de var helt fine i kvaliteten de. Føltes aldri som noe billig plastræl (måtte selge de for de var for store ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) 9 minutter siden, josteink skrev: Flott takk for svar! Enig i dette med smørefrie, men her lurte eg mest på om dette var "skikkelege" ski eller berre disneytull. Er generelt skeptisk til alt som er solgt med utspring i disney.(men har bilete av Ingstad på mine eigne ski.....). De som kaller opp produktene sine etter populære filmer eller serier kjøper ofte denne rettigheten og betaler ganske dyrt for å få lov til å bruke den. Dette er som regel noe de gjør for å bedre markedsføringen og salget og trenger ikke gå ut over kvaliteten. "Spin off" produkter som selges i forbindelse med lanseringen av f.eks. en film er noe annet. Disse produktene, leker, T-skjorter etc, lages / bestilles av filmprodusenten kun for å tjene mer penger og da ville nok også jeg vert litt skeptisk til kvaliteten. Jeg vet ikke hvem som har laget disse skiene, men hvis det er en seriøs skifabrikk så burde ikke motivet på skien være noe problem. Endret 16. desember 2016 av REs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusjmann Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Frost skiene kom før filmen :-)! Det er G-sport sitt barnemerke. Kjør på, de her helt fine til 4 åringer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Frostskiene har ingenting med Disney å gjøre som @tusjmann sier Helt kurante produkter til fornuftig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Hammer Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Det er Åsnes, Madshus og fischer som lager skiene så vidt jeg har klart å finne ut. Tidligere så stod det vel "mase by Åsnes" osv. På de. Om jeg ikke tar enda mer feil, så tror jeg de er ganske så identisk med snømann skia til Åsnes. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 De duger masse. Men vi kjøpte brukt, ligger mye bra brukt og billig på Finn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svingen Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Må si meg enig med imp eller lokale bytte dager som ofte er ski/sko/staver til 200 kr brukt 2 ganger er helt greit spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas1986 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Har kjørt på med frostski/sko til kidz'n fra første par og hun har det fortsatt og er storfornøyd. skoene er også varme og gode Er kjekt med såpass varme skisko at de kan leke med de uten å bli noe kaldere enn andre vintersko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.