Torbjørn Tobiassen Skrevet 18. januar 2017 Forfatter Skrevet 18. januar 2017 17 timer siden, Radiosugge skrev: Har kastet den. Men den så akkurat ut som på bilde. Testet den på stålis og på tæla mark. Andre isskruer jeg har sett er i stål. Var skeptisk og kjøpte derfor en for å teste den ut. Bilde fra ebay. Ser jo flott ut på bilde, og er sikkert en alu kopi av en i stål. Ta de du har ut på isen og test de, kan være jeg var uheldig men tror ikke det sett i lys av materialvalget. Da skal teste de ut FØR jeg drar på tur, gir tilbakemelding på om de fungerer! Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 18. januar 2017 Skrevet 18. januar 2017 Hvis dette er typisk kjip ebay kvalitet så er det sikkert en ganske dårlig legering på den aluminiumen og den er sikkert ikke anodisert. Husker jeg rett så er aluminum langt mer skjørt sammenlignet med stål hvis det ikke er anodisert (eloksert eller hard eloksert) - vil derfor tro det har dårlige egenskaper i kulda. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.