zyrpe Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Tenker jeg starter nå fredag 16 des å går stabbursdalen. Men jeg forsøker å finne informasjon om Ivar Stua og Basti gammen. Er disse åpne eller trenger man nøkkel? Ser også på noen kart over Stabbursdalen at det ligger en åpen hytte ved Lompala sør for Stabbursnes. Noen som har kjennskap til denne? Om noen ønsker å være med turen, har jeg gjerne selskap. Siter
Saraabeiramar Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Bastingammen har brunnit ner i sommaren 2013 och har inte byggts upp sen dess. Bara utedasset står kvar. Ivarstua vet jag inte om den är fortfarande öppen. Finns inte på ut.no? Siter
evykf Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Ivarstua sto åpen da vi gikk fra sennaland til Lakselv. Tror den står åpen hele året. Siter
zyrpe Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Skrevet 13. desember 2016 Supert takker for svar. Er det noen som kjenner til den hytta som er avvmerket like i nærheten av lompala? Siter
Saraabeiramar Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 Jag skulle rekommendera att ringa Stabbursdalen Resort, de har ju öppet året runt och borde veta det bäst. Siter
zyrpe Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Skrevet 17. desember 2016 Oki takk for svar. Jeg satte i marsj jeg veien som ligger sør før resorten. Krysset elva der hundespannene har laget trasé. Men har dårlig fremdrift og det er ikke laget trasee videre mot Ivar Stua, så har nå lagt meg 3 km vest for slakteplassen. Blir nok her to dager. Vurderer å gå med lett sekk, hagla klar og truger imorra til Ivar Stua for å sjekke status. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.